Nekad Scene | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Armaz

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199676842554/

Ditt Hex-ID: steam:11000016650e23a

Vad är din discord tagg? arm4z

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-28 205736.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har inte fuskat eller nått blev bannad för är hos en polare med datorn och han är tidigare bannad på denna ip:adress.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle bara gå in för och kolla om jag kunda spela på hans ip:adress som det visa att jag inte kunde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja. Den är felaktig då jag är hos en polare med datorn och skulle köra fivem samnt vara med i ett gänguppköp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det är för jag blev rasistikt utsatt och bannen var felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jo inte gå in på nån annan som är bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag har inte ens varit inne på servern på någon månad då jag inte haft fivem nerladdat

Här är bild på mina roller har ju liksom inte tappat roller eller nått som bevis att det inte är min ban jag visste inte att jag skulle bli bannad av att gå in på servern på hans internet!

Ni kan ju kolla när jag senast var inne på servern och när bannen hände för att bevisa att det inte är mitt konto som är bannat och att det är för jag är up kopplad på hans internet då unive gör så man blir ip bannad.

Liksom om det skulle vara min ban då hade jag inte haft mina roller eller vara med i discorden!!Screenshot 2025-07-29 160812.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka