Nekad Armaz | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Armaz

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Ditt discord namn: arm4z

Ditt Hex-ID: steam:11000016650e23a

Vad för typ av beslut gäller det? Det gäller indragna roller (All Ped, Krim och Medlem) som jag tidigare haft tillgång till på servern.

Vem/vilka tog beslutet? 3lza, Berra och Bubblegum dom sa även att det bara var för mina tidigare bans men då har jag bara en ban dem senaste 3 månaderna under den tiden.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs för att jag C-loggade, vilket jag förstår är emot reglerna. Jag är medveten om att det jag gjorde var fel och bryter mot serverns regelverk. Det var ett dåligt beslut från min sida och jag tar fullt ansvar för det. Jag förstår att C-logg förstör RP-situationer och kan påverka andra spelares upplevelse negativt.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker inte nödvändigtvis att beslutet i sig är helt fel, eftersom jag faktiskt bröt mot reglerna. Däremot hoppas jag att ni kan ompröva det eftersom. Jag har generellt haft en bra banhistorik (endast 1 tidigare ban senaste 3 månaderna innan denna händelse). Jag har lagt ner mycket tid och engagemang på servern. Jag har även lagt över 2000 kr på roller och vill fortsätta vara en del av communityt. Jag har lärt mig av mitt misstag och det kommer inte att hända igen. Jag tycker därför att ett mildare straff, exempelvis en varning istället för permanent borttagning, hade varit mer rimligt. Jag vill verkligen fortsätta spela på servern och bidra till bra RP.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inga tyvärr medtanke på att jag återställt min dator helt sen dess

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka