Accepterad Scar_1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scar_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
171
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199236780073/

Ditt Hex-ID: 11000014c161029

Vad är din discord tagg? Scar_1

Vem var det som bannade dig? Philips320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-02 121317.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig då jag lämnade unive serven och gick med i en annan serven, vilket var ett dumt beslut. Och det var mitt fel att jag lämnade och nu sitter i denna situationen, jag kände bara jag behövde en förändring efter 2,5 år vilket blev ett misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stängde ner spelet och sedan så såg jag att jag vart P-bannad men som sagt jag förstår varför Philip gjorde som han gjorde. Jag fattar till 100% varför man valde att banna mig, men har aldrig tidigare lämnat unive eller varit P-bannad och vill nu få en andra chans att bevisa, och förbättra mig. För jag vet att ja kan bättre!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, den var inte felaktig. Jag gjorde fel och får stå mitt kast. Och jag ber om ursäkt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
Mins inte min senaste ban då jag har spelat på unive i 2.5 år innan jag vart bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, hade kunnat visa mer respekt och hoppas don och bet dem dra mina roller. Eller helt enkelt tänkta igenom mitt beslut. För i efterhand nu så var det ett riktigt dåligt beslut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, tar alltid lärdom av mina misstag, och vill bevisa denna gången att jag kommer göra skillnad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Senast ändrad:
problemet är att vi kan inte bara se detta som att du "ville ha förändring", målet med deras lämnande var att förstöra Unive totalt, man förstörde i princip allt man kunde förstöra innan man lämnade (inte så mycket tack och lov med tanke på att vi är steget före)
alla som lämnade godtog detta mer eller mindre, hade man enbart vilja ha förändring / spela på en annan server hade man gått till VILKEN annan server som helst, och kanske inte den 30:e augusti.

problemet är att vi kan inte bara se detta som att du "ville ha förändring", målet med deras lämnande var att förstöra Unive totalt, man förstörde i princip allt man kunde förstöra innan man lämnade (inte så mycket tack och lov med tanke på att vi är steget före)
alla som lämnade godtog detta mer eller mindre, hade man enbart vilja ha förändring / spela på en annan server hade man gått till VILKEN annan server som helst, och kanske inte den 30:e augusti.
Hej 320,
Förstår absolut ditt synsätt på det. Men om jag ska vara ärlig så ville jag aldrig förstöra för serven eller liknande, jag ville lämna godhjärtat och testa på något nytt. Direkt efter att jag lämnade unive och gick med i wombat spelade jag inte på 1 månad för hade tappat lusten helt för fivem. Och för mig så finns det ingen annan serven som är som unive. Du vet själv att jag har respekt för dig och allt jobb du lägger ner, men jag ber. Ge mig 1 sista chans så ska ja bevisa det för dig!

Och detta med att folk som lämnade unive ville förstöra den, som att te.x göra terrordåd på hela serven var aldrig en tanke som ens kom på tal. Jag ville testa något nytt. Och det var därför jag gick med i wombats dc och sedan blev bannad, jag ville på riktigt bara testa något nytt, vilket blev ett misstag!

Och detta med att folk som lämnade unive ville förstöra den, som att te.x göra terrordåd på hela serven var aldrig en tanke som ens kom på tal. Jag ville testa något nytt. Och det var därför jag gick med i wombats dc och sedan blev bannad, jag ville på riktigt bara testa något nytt, vilket blev ett misstag!
frågan är ju varför du gick till en server där de tog upp staffs som nukade våran krim dc, hur går detta ihop med att "lämna godhjärtat"?

frågan är ju varför du gick till en server där de tog upp staffs som nukade våran krim dc, hur går detta ihop med att "lämna godhjärtat"?
Detta med att staffs nukade krim dc kom på tal i wombat flera dagen efter att jag hade joinat, Jag gick ju med i wombat dc och därefter blev jag sparkad från alla unive dc. Så jag såg inte skadan som hade blivit på dcs. Hade jag vetat att staffs ville fucka upp hela unive för en annan server hade jag aldrig gått över!

Och samma dag alla lämnade unive så satt jag i Yakuza vc och sa att jag kommer lämna, flera i yakuza vc tänkte det samma och sa att dem skulle göra terrordåd och skit och då sa jag till alla som satt där att "Varför ska ni fucka upp för andra bara för att ni inte vill vara kvar"

Kommer dessutom aldrig stå bakom att folk förstör eller klankar ner på andra för att komma längre själv! Så som folk valde att göra innan dem lämnade unive alltså

Senast ändrad:
Jag vet att jag gjorde ett jätte dåligt val att lämna unive, och det kommer aldrig att hända igenom, låt mig få en chans till

Senast ändrad:
Jag kan bara be om ursäkt 320 för att jag lämnade unive för en annan piss server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka