Nekad Ludde2008 | Blacklist Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde2008

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 725 — Övrigt
Anledning: Blacklist. Fuskar, Ljuger i ban överklagan om att han är hans bror vilket inte stämmer. Hets mot staff
Personal: Elias
Datum: 2026-03-24
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag fuskade med ett pogram som kallades för boost. Jag hade gäng och vi har alltid legat under och vi alla fick nog så vi använde bilen och sedan trök vi på en knapp för att bosta bilen. Och ni bannade mig.

Tar du ansvar för det som hände? För ungefär ett år sedan använde jag ett program som hette Boost. Jag spelade tillsammans med mitt gäng och vi hade länge legat efter andra spelare. Till slut blev vi frustrerade och tog ett dåligt beslut. Vi använde programmet för att boosta bilen genom att trycka på en knapp i programmet. Jag visste att det inte var tillåtet men gjorde det ändå. Kort därefter blev jag bannad. Jag förstår idag varför jag blev bannad och jag accepterar att det var mitt eget ansvar.

Vad har du lärt dig sedan dess? Ja. Det var mitt eget val att använda programmet och jag tar fullt ansvar för det som hände. Jag skyller inte på någon annan och jag förstår att jag bröt mot reglerna.

Varför ska vi ge dig en till chans? Det har gått ungefär ett år sedan händelsen och jag har haft mycket tid att tänka över det som hände. Jag är 18 år gammal idag och betydligt mer mogen än jag var då. Jag är inte längre ett omoget barn som tar snabba och dåliga beslut utan att tänka på konsekvenserna.

Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde och försöker inte skylla ifrån mig. Jag har lärt mig av mitt misstag och förstår varför reglerna finns. Om jag får en ny chans kommer jag att följa reglerna och visa att jag har förändrats.

Jag har även funderat på att börja streama och skapa innehåll kring min spelupplevelse. Därför skulle jag vara väldigt tacksam om Unive ville ge mig möjligheten att komma tillbaka och visa att jag kan vara en positiv del av communityn. Jag hoppas att ni kan ge mig en sista chans att bevisa det.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Ifall ni går till min ban så ser ni. Vad som hände med bilen. Samt ni ser att jag Erkänner. Jag nekar inte eftersom jag visste att det var fel. Det är bättre att säga sanningen än att ljuga.

Ta gärna er tid och läs igenom detta så hoppas jag att vi ses igen!

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka