Inaktuell Scar_1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scar_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
171
Vad är ditt namn i verkligheten? calle

Vad heter du på discord? Scar_1 #4197

Ange ditt födelsedatum 8 December 2000

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli en bidragande faktor till att få denna serven att växa och bli ännu större med mer spelare, samt att få in vettiga personer som vet vad RP är och har ett bra syfte med att bli Medlem. Ett ytterligare syfte jag har med att bli MA är att kunna hålla koll på hur spelare RP för att bygga upp en hög struktur bland spelarna på serven. Känner dessutom att jag är redo för att ta ett nästa steg inom RP för att kunna bli en bidragande faktor till en bättre server.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är mogen och har nu RP: at länge på denna serven ett bra tag nu och känner att jag vill bli en hjälpande hand till att få denna serven till att växa och bli ännu bättre. Jag är dessutom en person som är lugn och sansad men samtidigt kan säga ifrån ifall det krävs.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt, brukar oftast tänka att man ska bemöta andra så som man själv vill bli bemöt. Man ska kunna se ett problem ifrån olika vinklar och inte bara ur sitt egna perspektiv.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att den personen som blir medlem på Unive ska vara ett gott exempel till andra spelare på serven. Vill dessutom att spelaren som blir Medlem ska representera serven på bästa sätt

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Veta servens regler innan dem ska börja RP och därför har man en muntlig intervju med personen för att kunna se ifall personen har det som krävs för att bli medlem på unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Kunna ta Medlems intervjuer med folk för att få in dem rätta spelarna på serven, men även att kunna specca senarion för att se så att det går rätt till, så att det inte sker några regel brott.

Hur ser din aktivitetet ut? Är aktiv varje dag mellan 6-8 h om dagen efter att jag kommer hem ifrån skolan.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka