Nekad sbrting | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sbrting

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198389158135/

Ditt Hex-ID: 1100001199060f7

Vad är din discord tagg? sbrting#1337

Vem var det som bannade dig? al3x

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC går på röster

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrek käften p12a

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte flak på en bil och hade roligt och alla ville att han skulle spela flyga av don v men istället spelade han guld och gröna skogar på repeat och då sa jag käften p12a till han som spela för han betedde sig om en p12a och spelade samma låt hela tiden, 5 minuter senare fick ja ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker verkligen de va en felaktig ban eftersom adminen tyckte att jag gick på röster när ja inte ens gick på nån röst ja kallade en kille p12a som spelade guld och gröna skogar i en ''högtalare'' fast genom micen då såklart. Man brukar kalla folk p12a om dom låter som en bebis eller beter sig som en bebis och man kan ju betee sig på vissa sätt i rp och jag tyckte han betedde sig som en ''p12a'' alla förstår vad jag menar. Man brukar säga ''är du 12 eller'' Det va som i denna situationen jag använde mig av detta och det var fan inte OOC nånstanns tycker adminen gjorde väldigt dåligt jobb.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger i flera dagar för olika anledningar men alla dom var felaktiga och vart unbannade direkt vilket ni kan kolla. Sen hade jag blivit SV bannad 2 gånger, en gång för lall när vi hade ett onödigt slagsmål och jag kan erkänna det var lite lall och ja accepterar att jag gjorde fel. Andra SV bannen var för VDM när jag slogs med en kille och han hoppa upp på min bil och ja körde på han och han tyckte det var VDM vilket jag inte tycker det var men vad ska man göra de va ba en timme ändå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja asså inte kallat han p12a även fast jag inte tyckte ja gjorde fel men fattar hur det kan feltolkas så kommer inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och jag kommer inte göra om det. ^

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka