Nekad ebbsen | Ban Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ebbsen

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Ban-referens
kkperr — FiveM, Permanent
Anledning: Fuskar, P12a montage
Visa på portalen →

Ban-referens
DC-cbca4f — Discord, Permanent
Anledning: Problematisk spelare, klippar support ärenden och har förberätt unive montage. Samt fusk.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände För att jag fuskade och sen la upp montage efter. Extremt omoget och wierd beteende bara. Kommer absolut inte hända igen och inte fuskat tidigare. Lärt mig av detta. Jag har varit bannad nu i ca 1 år så har suttit på denna ett bra tag.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja och de var väldigt dåligt gjort kommer aldrig upprepas gått över ett år och några månader fuska kommer it ens på tanken längre

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ja mycket inte fuska för då blir de såhär en fet lång ban kan man ju lugnt säga tänkte inte efter vad som kunde ske kommer inte upprepas. kommer aldrig fuska igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? för att de har gått väldigt lång tid och it ens gibbat sen jag blev bannad för att unive är ända servern jag vill kö på och blivit 2 siffror äldre i min ålder nu sen bannen skedde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka