Accepterad saztava | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saztava

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273825953/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4b56a1

Vad är din discord tagg? saztava

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-12 164230.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var skit dum i huve och begick regelbrottet krigsföring ur bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med några polare så kom de fram några till oss de hoppade ut och skotta de missade och vi åkte vidare sen åkte de och bytte bil. Vi stötte på de igen de hoppade ut och då åkte jag lite längre fram sen hoppade jag u t och skotta sen åkte vi iväg med dem efter oss vi åkte upp mot stora dammen och stanna lite längre upp och då skotta jag därifrån mot dem sen hoppa jag in och så drog vi mot sandy och då hoppade jag inte ut nå mer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var en rätt placerade ban av william detta va mitt fel och jag har förstått mitt fel, jag ska aldrig upprepa detta någonsin igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja av pwg tex och jag har lärt mig av de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa att hoppa ut eller bara hoppat ut och fortsatt till fots.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka