Nekad saztava | Ban Överklagan [william07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saztava

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273825953/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4b56a1

Vad är din discord tagg? SaZtava

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-10 214832.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var helt hjärndöd som jag blir ibland när jag är stressad. Jag begick regelbrottet krigsföring ur bil. Det är att man hoppar ut ur bilen ett flertal gånger och skjuter och jag förstår att jag har gjort fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med några polare i bilen sen kom det någon som vi snackade med. Det slutade med att de hoppade ut och skotta elr rikta mins ej helt. Sen åkte vi fram en bit och då hoppade min polare ut ur bilen och skotta om jag minns rätt. Sen åkte vi mot östra motorvägen. Då hoppade jag ut ur bilen och skotta eller rikta minns ej helt sen så åkte vi vidare till stora dammen jag hoppade ut ur bilen och gick till kanten av vägen och skottade typ 4 gånger Sen åkte vi till sandy och då hoppade jag inte ut nå mer utan det var mina polare. sen behövde jag komma supp sen ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej dett var ej en felaktig ban, william gjorde rätt skulle jag säga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja tex pwg och jag har lärt mig av det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hoppat ut och när jag gjorde det kunde jag bara ha fortsatt till fots.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag ska aldrig upprepa detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka