Nekad saztava | Ban Överklagan [Svanen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saztava

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273825953/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4b56a1

Vad är din discord tagg? saztava

Vem var det som bannade dig? svanen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-08 165835.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag begick regelbrottet pwg då jag ej rpade på skador efter en crash.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i sandy med en polare i bilen då kommer nån fram till oss och snackar han hoppar ut och min polare åker fram han hoppar ut sen in i bilen och när han kommer in i bilen dör han av nån från sidan tror jag. Bilen åker mot en sten och när vi kommer fram till den åker vi på den owch flyger upp i luften, vi gör en snurr och landar på hjulen. Han som kör bilen är död och jag tänker bara just då på att överleva så när bilen landar hoppar jag ut och skjuter sen så efter typ 20 sek på marken så dör jag. Jag var skit dum som gjorde så och ska aldrig göra om detta. Ska tänka till nästa gång och sitta kvar i bilen och rpa mer på skador nästa gång

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ej en felaktig då jag ej rpade på skadorna tillräckligt mycket vilket jag ska bättra mig i och tänka till nästa gång sry för detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja tex sunt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade kunnat sitta kvar i bilen och rpat mer på skador vilket jag borde ha gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka