Accepterad saztava | Ban Överklagan [zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saztava

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273825953/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4b56a1

Vad är din discord tagg? saztava

Vem var det som bannade dig? zyphe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-11 025657.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag begick regelbrottet fear rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åker från huset och blir stannad av ett par bilar, 2 av de åker iväg och 2 e kvar. Vi snackar lite hit å dit. ett tag senare så frågar en av dears bilar om jag är med i yakuza. Jag svarar ja och då väljer han att hoppa ut. Jag som redan är lite stressad så jag väljer bara att gasa utan att tänka på reglerna och konsekvenserna som jag kan få. Detta var skit dumt av mig och det var mitt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en rätt placerad ban och det var fel av mig att köra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag en gng tex av pwg, Jag har lärt mig av det och aldrig upprepat de precis som med de flesta av mina bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa ut ur bilen med händerna uppe elr om jag ska köra så backar jag. Det var skit dumt av mig och ska inte göra om detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka