Accepterad Sayed222 | Medlem ansökning (zMilano) [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ogcasanga

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jajay14/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ilias

Vad är ditt discord namn? 𝓢𝓞𝓓 | Josy#0606

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Abdi Abdulrahman är född i 1999 i sitt hemland Somalien. Han levde sina 2 första år i Somalia och sedan så flyttade hans familj till malmö, rosengård. Abdi var alltid en omtänksam, engagerad och snäll grabb som älskade basket, basket var det han ville utföra för resten av livet. den här drömmen hade abdi djupt inne i sitt hjärta ända tills en dag i 2008, då Abdis mor blev skjuten till döds. Abdi förlorade den ända som brydde sig om honom, denna förlusten sörjde honom mycket. Abdi började ta ashwaganda för att skita i denna sorgen. Ashwaganda var något abdi var på ofta. Detta lät han vara den han ville vara, en helt nådlös person som slog vart ända person som var i hans väg. Detta lockade kriminella gäng att ha Abdi med som en springis i början, abdi, gjorde gänget nöjdare och nöjdare genom att leverera varor på gatan vilket gjorde att både abdi i gänget tjänade massvisst med pengar, efter ett år nästan så blev Abdi utsett som en av de och inte en springis längre, Abdi njöt och njöt utav pengarna ända tills en mörk dag kom fram, abdi skulle lämna en stor leverans till ett annat gäng, abdi blev rånad på allt och fick ingen betalning, Abdi gick fram till sitt gäng o sa att han blev rånad, det var nämligen bossen abdi gick o snacka med, Bossen säger inget ord och skjuter abdi i högra axel och lämnar platsen, Efter en timme så ser 2 poliser som patrullerade sent på kvällen den medvetslösa abdi som var skjuten på marken de rushade in honom till sjukhuset o på ett makalöst sätt så levde han, han hade förlorat mycket blod och abdi bestämmde sig för att fly från malmö, abdi gick senare från stad till stad tills han hittade Unive stan, han verkar trivas här bäst utav alla städer, här så e hans mål att starta på nytt kanske vara laglig, eller kanske inte, vem vet..

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ser mig själv som en kunnig grabb när det kommer till RP, jag skulle säga att jag borde bli medlem i Unive eftersom jag gillar att rpa, dels så kommer jag rpa seriöst, enligt mig så är lall katastrofal rp, jag har spelat på andra servers där lall har återkommit ofta, jag såg mig själv som en av de mest kunniga när det kom till rp, alla andra var nästan bara lallare, så för att förtydliga det jag sa så vill jag bli medlem för att rpa seriöst och ha en trevlig tid i Unive Roleplay. är mycket intresserad i krim rpn, den kriminella rpn har jag alltid varit med om i servers o de e inte alltid perfekta, så jag kanske skulle kunna ändra på det o sprida positivitet när det kmr till krim rpn, alltså att jag rpar enligt sunt förnuft o powergaming o visar att jag värnar för mitt liv tex.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som tidigare sagt så kommer jag bidra med 100% seriös rp där ingen lall kommer återkomma sig, som tidigare sagt så gillar jag absolut ingen lall, enligt mig så är lall = skit rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna i ett scenario, säg att du är kriminell och är i ett krig, du utför ett regel brott emot powergaming där du spelar för att enbart vinna, det är inte bra rp, du ska spela för att ha kul o inte att vinna 24 7, ibland så måste man acceptera att man ska förlora i ett scenario och inte använda det dödligaste matriealet du kan hitta, rp handlat inte om att vinna back2back det är för att ha kul, det är inte vettigt o roligt om bara ditt gäng tex vinner, det skulle varit roligt om man förlorade ngn gång oxå

Hur hittade du Unive? Vänner har tjatat på mig i tusen år att börja unive istället för de andra serversen

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka