Nekad Savox | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savox

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Ange ditt födelsedatum 27 Mars 2008

Vad heter du på discord? Savox#7313

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar väldigt mycket varje dag men ska jag säga hur många timmar så skulle jag säga på ett ungefär: 7-9 timmar per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i nästan 1 månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra så folk sköter sig genom att kunna säga till eller ta användning av Servervakt "permsen". Många jag mött på har inte RPat som man ska göra och då har inte jag kunnat göra nåt åt det. Men nu så vill jag börja kunna göra något mot det genom att ansöka till servervakt

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna hjälpa till på servern för att den ska få en så bra RP nivå som möjligt genom att kicka eller stänga av personer i en lite stund för att ska kunna förstå vad dom har gjort för fel.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle vara väldigt aktiv så jag kan hjälpa till och få bort dom som inte sköter sig genom att kunna göra så dom förstå vad dom gjort för fel. Jag kommer använda servervakt "permsen" på ett bra sätt och inte utnyttja dom för att bara jag ska få det bra, jag vill att alla ska ha det bra och därför vill jag kunna göra det rättvist.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill kunna göra Unive till en bättre plats som gör att kanske fler tycker det är roligare att RPa här genom att alla som inte bete sig eller lalla ska kunna få det straff dom har gjort.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill kunna göra Unive till en bättre plats genom att få bort lallare och andra som bara förstör.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har varit Mod och discord vakt på 2 andra server tidigare. Jag har kunskap inom kommandsen.

Är du whitelistad på serven? Jag är whitelistad/har medlemskap.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad förut 1 gång så gjorde jag något som inte har en RP men efter bannen jag fick har jag nu lärt mig och det är så jag vill kunna få det med dom som också blir bannade, att dom förstår.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka