Nekad Savastano | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savastano

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Ditt discord namn: ahmedk123

Ditt Hex-ID: 1854065683

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Krim

Vem/vilka tog beslutet? Ludde och asregrd

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att detta beslutet togs för jag gjorde ett regelbrott som abslout inte var meningen att bryta mot. Det var i ett senario där jag blev nerskjuten och dog. De vi tog av gjorde ett regelbrott som gjorde så att jag blev väldight sur. För det är så många helatiden som gör regelbrott så jag blev sur. Presis när jag kommer till senariot så ropar mina föräldrar på att maten har kommit. Då de hade varit iväg och köpt mat. Så jag gjorde då en dålig bedöming att lämna. Detta var inget som påverkade senariot. Och jag vet att du ludde säger att jag borde skrivit i ooc måste äta. Men var sur och hunrig och han inte tänka så långt. Jag lämnade inte för attunvika något utan för jag dessurom trodde det var det bästa för senariot. Hade jag legat kvar så hade polisen eller ambulansen hämtat mig och då hade jag inte varit där och rp på det och fått skit för det.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att en lång ban och indragen krim är att ta i. Jag tycker att jag borde endast fått en ban och 1 varning. Jag är en spelare som strävar efter en rp som var på servern 2021/22 där det var roligt och inte bara skjuta. Jag tycker att jag borde få en chans till chans som kriminell med 2 varningar. Minsta lilla fel eller klagan jag får mot mig ( som inte är många) så rycker den för gott.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Du har fått indragen Kriminell Roll Anledning Clogg Bevis Moments-clip-from-Jul-22-2025.mp4 Beslut @LUDDE Kodad Av Naod

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
vill bara ha en andra chans och bevisa för er att min rp nivå är så mycket högre....

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka