Accepterad Savage23 | Ansökan till Servervakt (veni vidi vici)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savage

Icke Medlem
Meddelanden
1,270
Reaction score
65
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Ange ditt födelsedatum 14 November 2006

Vad heter du på discord? Savage.#9321

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Må 9:00-01:30 Ti 9:00-01:30 Ons: 9:00-01:30 tor: 9:00-01:30 fre: 9:00 till när som: lördag lite när som helst söndag med

Hur länge har du spelat på Multistaden? sedan i december i början ungefär

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka få bort alla lallare. Samt dva alla onödiga bilar som står ivägen och tar prestanda, jag skulle kicka/ban alla rdmare/lallare/sunt förnuft osv då jag kan alla regler så vet jag hur jag ska va som servervakt, jag skulle även börja spela in mer och skicka in beviset till det regelbrottet personen har gjort.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag skulle vilja få bort alla lallare som inte hör hemma på servern samt dva alla bilar som finns på multistaden har själv märkt att det är bilar över allt som tar onödig prestanda jag hatar att krocka in i bilar på t.ex motorvägen som e dumpade, istället om jag skulle vart servervakt skulle jag kunna dva bort dessa bilar så inga fler slippa stöta på det samt de finns massvis med lallare som slåss eller förstör rpn för alla andra vilket jag vill ändra på genom att kicka eller banna, beror på hur kraftigt, jag känner att multistaden behöver flera servervakter med, jag känner att jag vet hur man ska va att inte sitta abusea och att rpa som en vanlig persaon och inte abuse revieva

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle kunna hjälpa folk, att få bort lallare, revieva folk som spawnar döda på torget, få bort onödiga monclers som bara är där för att förstöra samt kunna dva massvis med bilar för att höja rpn nivån då de drar på både prestanda och hatar att krocka in i olika bilar, jag skulle banna varenda lallare eller kicka eller ge dom olika varningar, jag vet vilket sorts straff man ska lägga på vissa personer, jag skulle kunna hjälpa multistaden att växa då folk inte vill spela här då de finns väldigt mycket lallare, som rdmare jag skulle även revieva alla som ligger döda på spawnpointsen, samt om någon gör ett regelbrott skulle jag banna/kicka direkt beroende på hur grovt de regelbrottet personen har gjort.

Varför ska just du bli servervakt? Då jag känner att jag kan reglerna så pass bra att jag kan göra multistaden till ett bättre ställe, samt jag vet hur de flesta kommandon fungerar, samt jag vet hur jag ska va som servervakt, samt jag kommer vara väldigt aktiv hjälpa alla jag kan och va en förebild samt hjälpa servern bli bättre. Jag tror jag skulle kunna hjälpa väldigt mycket, med att banna/kicka alla lallare samt folk som vdmar/rdmar osv .

Varför vill du bli servervakt? Då jag känner att jag har massvis med extra tid att spela på multistaden då jag har distans kan jag vara inne nästan hela tiden och känner att jag kan få bort lallare, samt hjälpa multistaden på olika sätt, jag vet även hur nästan alla kommandon fungerar, jag har rpat väldigt mycket så har stött på folk som inte hör hemma på servern detta skulle jag som servervakt kunna åtgärda genom att banna/kicka dom.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Aa helt okej som /kick id = sparkar spelaren ifrån servern /ban id = bannar folk ifrån servern /freeze id = fryser spelaren /bring id = /svban = servervakt bannar personen tpar spelaren till dig /noclip = du kan flyga runt. /toggleid = ser idet på personen /revieve id = ressar personen /togglename = ser namn och id

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Yes jag har varit bannad en gång för Mild ooc då jag råka säga whitelist ist för guldbiljett denna ban var på 30 minuter samt en fellaktig som jag ban överklagade och jag har lärt mig ifrån mina misstag har även en för powergaming där jag förstog mitt fel men tänkte inte på det den överklaga jag med men jag kommer inte göra om dessa misstagen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka