Savage | Ansökan till Support [Philip] [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savage

Icke Medlem
Meddelanden
1,270
Reaction score
65
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad heter du på discord? Savage.#9321

Ange ditt födelsedatum 14 November 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Må: 14:30-2:00
Ti: 14:30-2:00
Ons: 14:30-2:00
Tor: 14:30-2:00
Fre: 14:30-06
Lö: runt 12:00-06
Sö 12.00 02

Berätta om dig själv Jag heter Jesper jag är 14 år gammal och bor i finland mina fritidsintressen varierar rätt grovt, men för mestadels, spelar jag FiveM, Jag brukar även va ute med kompisar då vi nyligen skaffat en lokal där vi kan hänga rätt ofta, jag kommer dock kunna vara aktiv, på servern ändå, jag har även en slider som jag brukar åka runt med, nu i sommar planerar jag högst troligtvis att spela fivem,bada,åka moppe,fotboll eller liknande jag är en Glad kille som inte ofta är negativ, Jag kan även va sträng om de behövs, jag vet även hur man behandlar personer med respekt, samt enligt mig kan bidra att hjälpa andra personer, jag har även 3 katter samt 2 hundar och jag bor med min mamma och pappa samt min storebror, Jag har alltid älskat olika fordon Med motorer, samt även alltid älskat datorspel har även över 3000 timmar på cs. Jag går i skolan i 8an där jag förmestadels inte har så mkt i skolan just nu samt sommarlovet inkommer vilket tyder på ännu mer aktivitet, Enligt mina vänner är jag en otroligt pratglad person samt alltid väldigt energisk,och gillar och skämta men självfallet vet jag gränsen vart det går. Jag har spelat på Unive sen i November och måste säga jag fastna nästan direkt jag bytte aldrig servern utan har stannat på denna på stabila 1.1k timmar vilket tyder på att jag har erfarenheter både inom rp samt inom kommandon, jag är även vänn med nästan hela staff teamet vad jag vet så jag har lärt mig otroligt mycket. Jag känner mig trygg på unive samt jag verkligen älskar folket här nästan inget lall,Nästan inge folk som bara gnäller utan en riktigt stabil server.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle konstant sitta ingame,Samt på forumet, skulle nästan sluta rpa bara för att jag finner det otroligt intressant att vara staff och bidra med att kunna hjälpa till med att, få bort lallare, ta support ärenden även kolla över banöverklagan,Jag skulle absolut inte vara partisk utan jag skulle ta beslut vid egen planering inte bara för min vän är med i ett scenario ska jag inte va på hans sida är det t.ex ett stort scenario skulle jag tillkalla en mod+ som skulle kunna hjälpa mig som support att fatta beslut, jag är även väldigt aktiv, samt skulle ta reports konstant, jag finner att jag skulle kunna göra ett otroligt bra jobb, som är Noggrant, samt effektiv jag vet hur jag ska behandla människor samt ta upp folk ur väntar på support konstant alltid låta dom förklara sin part sen förklarar jag min part, varje gång jag kickar/revivear/bannar kommer jag självfallet klippa så det inte blir några svårigheter i ett support ärende, Enligt mig har jag goda erfarenheter hur man ska betee sig då jag tidigare varit WL-Ansvarig, Jag ska även inte rpa för mkt utan hålla en måtta men om jag blir support kommer jag totalt nästan sluta rpa utan Istället göra unive till en bättre plats och göra så att spelaren känner fan denna rpn nivån är på topp, Jag brukar inte kunna lämna olika saker utan att nå mitt mål jag vill känna detta lyckas jag med före jag går vidare, jag älskar verkligen att kunna hjälpa folk, samt nu när jag varit polis har jag hjälpt otroligt mycket folk så att bli support skulle va en ära jag skulle ta med fullaste allvar.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen typ i november

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag känner, att servern behöver aktiva,noggrana,effektiva supports som kan hjälpa att belasta jobb på mina axlar så jag kan bidra med en hög rp nivå inget lallande utan jag vill kunna se Unive utan lall och liknande, Jag finner att folk behöver hjälp konstant jag kan även vara aktiv sent på natten, och bidra med staff-arbete Jag känner att Unive är korrekt Server för mig att bli support på då jag spelat här länge och vill testa på nått nytt, Jag känner även att Staffteamet är otroligt stabilt och att,

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle, alltid sitta i support,ta ärenden,Vara ingame ta reports skulle även alltid ta från båda parternas sidor, så de inte blir några konsekvenser. Jag vet att jag kan alla regler i fivem så det är inga svårigheter för mig att lösa folks problem, jag bidrar ofta med en energi som är rätt så hög, Jag vet hur jag skulle kunna betee mig där, jag vet när jag ska banna/kicka/revive vet även hur jag ska agera, jag skulle kunna bidra med positiv energi,Låga vänte tider i support, Samt skulle jag läsa otroligt många ban överklagan och Neka/Godkänna beroende på hur utvecklat samt vilket straff de har fått.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej, endast från olika MC-Servrar samt Lite WL-Ansvarig jobb.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Otroligt kunnig enligt mig.
/kick (ID) Anledning Sparkar spelaren ur server.
/SQLBAN (ID) Anledning Du bannar en spelare
/SQLOFFLINE (ID)Anledning Du bannar en spelare som är offline.
/noclip Du flyger runt
/Spec (id) du är klistrad på en spelare alltså följer efter
/Slay (id)Du dödar personen
/Revive (ID) Du gör så personen kan rpa igen utan att va medvetslös
/Freeze (Id) Fryser spelaren kan ej röra sig
/unfreeze (id) Gör så spelaren ej är fryst längre
/svban (id) Max 30 min ban
/Setjob (id) Jobbnamnet Rangen t.ex /setjob 9 Mecano 1
/tpm Går till din waypoint
/Goto (id) Du förflyttar dig till en person
/dv Gör så att ett fordon försvinner
/toggleid Ser IDET på personen
/togglename (Ser namn på steam samt id)
/bring (id) Gör så att spelaren framkommer till dig
/Sqlunban Hex idet Unbannar personen
/v Policeb (Spawnar in ett polisfordon.
/giveitem (Ger dig ett föremål
/ooc (Meddelande till hela chatten)
/sqlbanhistory (Ser banhistoriken på en person.
/Coords (Glömt bort men tror det är kordinationerna där du står för tillfället
/addkey Polisen (Ger dig en polisnyckel
Tror det var HOME-Knappen sist jag fråga en support för staff meny

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på denna har över 1.1K timmar här

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tyvärr inte

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka