Accepterad Satoru gojo | Medlem ansökning [Sixten100p]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lostin64

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? chale

Vad är ditt discord namn? name_reflex

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Satoru Gojo och han är food år 2004 (19 år gammal)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, loyal och smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Satoru Gojo hade ett tufft liv redan som liten. När han var liten blev hans pappa inlåst i fängelse, så han växte upp bara med sin mamma. De hade inte mycket pengar, men hans mamma gjorde sitt bästa för att ta hand om honom. När Satoru var 16 år kom hans pappa äntligen ut från fängelset, och de började bygga upp en relation. Tyvärr fick de inte mycket tid tillsammans – redan efter ett år dog hans pappa plötsligt av hjärtstopp. Satoru blev då ännu mer skyddande över sin mamma. Men när han var 24 år gammal gick även hon bort. Efter det blev han ensam i världen, vilket gjorde honom starkare – men också lite kallare. Han har lärt sig att man inte kan lita på många, och att man måste klara sig själv. Framtidsplaner: Satoru har nu kommit till staden för att börja om. Han vill bygga ett nytt liv, hitta ett jobb och kanske något större i framtiden. Han är öppen för både lagliga och olagliga vägar så länge han kan stå på egna ben och få respekt. Han söker trygghet, lojalitet och kanske en ny familj bland dem han möter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar min karaktär seriöst och följer reglerna. Jag är bra på att anpassa mig i olika situationer och gillar både lugna och spännande scener. Jag försöker alltid göra RP roligt och realistiskt för både mig själv och andra. Jag är också respektfull mot andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid försöker vinna själv. Ibland låter man den andra personen lyckas, tillexempel bli gripen av polisen eller förlora ett bråk, för att göra rollspelandet roligare och mer realistiskt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot reglerna. Jag försöker alltid följa dem för att göra RP bättre för alla. Jag vet att reglerna finns för att alla ska ha kul och känna sig respekterade.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming, Metagaming är när du använder information din karaktär inte borde veta till exempel något du hört utanför spelet i rollspel. FailRP: Agera inte på ett sätt som är orealistiskt eller bryter mot serverns regler.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att spela rollspel och skapa bra historier med andra. Jag är flexibel och anpassar mig lätt till olika situationer. Jag respekterar andra spelare och vill alltid bidra till en rolig och positiv upplevelse.

Tillbaka