Accepterad Sather | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sather

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
462
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? Sather#6927

Ange ditt födelsedatum 19 April 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndagar 16:00 - 23:00
Tisdagar 16:30 - 23:00
Onsdagar 15:30 - 23:00
Torsdagar 14:30 - 23:00
Fredagar 15:30 - 04:00
Lördagar 12:00 - 04:00
Söndagar 12:00 - 00:00

Detta är ungefärliga tider som också kan förändras beroende på hur mina dagar i skolan ser ut.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att söka till trainee är för att jag känner att jag vill vara hjälpa till här på servern för att förbättra rpn så att den blir så bra som möjligt. Det jag vill lära folk som spelar på servern är att få folk följa reglerna till absolut 100%. Jag vill få bort detta lallet som ibland förekommer på servern då detta lall som just nu förekommer på servern försämrar rpn något enormt. Jag vill att folk ska förstå varför dem tillexempel har blivit bannade eftersom ifall folk förstår varför dem blir kickade/bannade så kan dem lära sig av sina misstag och förbättra sig. Det jag också vill är att dem nya spelarna på servern ska lära sig hur rpn ser ut och att man faktiskt MÅSTE gå in i en ''karaktär'' när du befinner dig inne på servern och detta är inte alltid att banna dem personerna utan det kan ibland faktiskt funka med att skriva en ''/kick Läs reglerna innan du går in på server'' och sen ifall dem går in och gör samma sak igen så kan du lägga en ban. Det som får mig också att ansöka är för att jag vill få bort alla dessa personer som bara är här för att förstöra och lalla så att vi får en stabil server med folk som kan rpa så bra som möjligt i allafall.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Det jag hade jobbat med för att utveckla servern är att göra det som faktiskt behövs. Det som jag kanske hade riktat in mig lite extra på är nog för det första att specca så mycket som möjligt och kolla hur alla scenarion ser ut och hur folk beter sig inne på servern. Det andra jag hade fokuserat på är att sitta mycket i support och hjälpa folk som sätter sig i väntrum och behöver hjälp och då hade jag gjort allt som krävts för att lösa hens problem. Den tredje saken som jag tror är en viktig sak som inte så många gör, det är att sätta sig ibland i olika stör ejs och kolla hur folk är mot varandra tillexempel och kanske om folk sitter o bråkar eller liknande då detta förekommer väldigt ofta utan att någon staff vet om det.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan i början av Juli 2021.

Har du några tidigare erfarenheter? De tidigare erfarenheter som jag har just nu är nog att i början av detta år så körde jag på en annan server med cirka 500 medlemar där jag var en högt uppsatt staff och då lärde jag mig att sitta och lösa folks problem fast dem är sura och arga tillexempel. Jag är ju också Servervakt på Unive just nu och som jag varit ett tag och där har man också lärt sig lite.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) : Detta återupplivar en spelare.
/toggleid : Detta kommando fungerar lika dant som /togglename, men visar någons id.
/togglename : Detta visar allas steam namn över deras karaktärer.
/announce : Man skickar ut ett viktigt meddelande till hela servern.
/setjob (id) (jobb) : Man ger en spelare ett jobb.
/clearall : Man rensar hela chatten för alla spelare.
/svban (id) (anledning) : Detta gör så att spelaren blir avstängd i 60 minuter.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) : Detta bannar en person i antalet dagar som anges. Man kan använda ”komma” i detta kommando som t.ex 0,5.
/sqlunban (Hex-id) : Detta kommando tar bort någons avstängning (ban).
/sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning) : Detta ger en avstängning till någon som är offline genom ett Hex-id (permanent id).
/sqlsearch (steamnamn) : Detta kommando gör så att man ser vad någons Hex-id är genom dennes steamnamn, som man kan se med hjälp av nästa kommando!
/noclip : Detta kommando gör så att man blir osynlig och kan flyga.
/spec (id) : Detta kommado är som noclip fast man automatiskt följer efter en spelare, och man kan även klicka på G för att kolla deras inventory.
/goto (id) : Detta teleporterar en till en spelare.
/bring (id) : Detta teleporterar en person till en själv.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vill hjälpa till för att få servern så bra som möjligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka