Nekad Sather | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sather

Aktiv Medlem
Meddelanden
462
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Ange ditt födelsedatum 19 April 2007

Vad heter du på discord? Sather#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nästan hela tiden då jag tillbringar mitt liv vid gamingstolen.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 veckor har jag spelat på unive och det har gått jättebra.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla ordning på servern då jag streamar Unive också så kan det vara så att man ibland behöver kicka folk för streamsniping tillexempel.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag är ju som sagt en person som streamer och det skulle underlätta något enormt ifall jag då kan göra en åtgärd när folk tillexempel streamsnipar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag har varit staff på en annan server tidigare så jag kan en del om det så jag skulle därför kunna göra Unive till en bättre plats genom att kunna kicka/banna folk när de gör nåt fel.

Varför ska just du bli servervakt? Pågrund av att jag har erfarenhet sedan tidigare och jag ska också bli servervakt eftersom då kommer jag göra Unive till en bättre plats.

Varför vill du bli servervakt? Pågrund av att jag är streamer och det skulle underlätta något enromt ifall jag blev servervakt och för att göra Unive till en bättre plats.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag då jag varit staff sedan tidigare på en annan server.

Är du whitelistad på serven? Ja, det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej, det har jag ej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, det gör jag ej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka