Accepterad sasuke uchiha | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sasuke uchiha

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? gabalkan

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter DON XHON han är en ung kriminell grabb som har ett mål om att bli stor i unive staden en vacker dag men han tänker börja med att hålla sig lågt då han har en del opps alltså fiender, genom att hålla sig lågt ska han börja med att jobba på ett lagligt jobb alltså som kanske sc styling, mekonomen eller någon bilfirma så att folk inte känner igen honom, han har en del vänner i unive som erbjudit han att gå med deras gäng för att Don har ganska mycket efarenheter inom det kriminella livet det är alltså där han hör hemma dons uppväxt är ganska sorlig då han växte upp i cirka 3 år med sin riktiga familj sedan tog socialen han pga hans föräldrar var missbrukare vid 14 års åldern fick han ta reda på att han var adopterad och de gjorde så att han tappade all lust för livet så han började med det kriminella och kom ganska långt i livet med det han tjänade mycket pengar han blev en gäng ledare men nästan alla hans vänner har nu dött pga skottlossningar samt överdosat droger han var en av de få som överlevde så han behövde flytta till unive staden för att starta ett nytt liv annar skulle han dö.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med aktivitet bra rp-nivå samt social rp då jag älskar sociala rpn är ingen som skjuter samt bråkar i förstahand är väldigt lugn av mig, kommer även bidra med aktivitet på jobbet i servern som jag kommer jobba på samt kommer vara social utav mig kunna prata med andra ha en unik karaktär med annan typ av röst/dialekt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att motparten ska vinna i scenarion med alltså ungefär att det ska vara roligt för både parterens delar alla ska kunna ge beröm till varandra när scenariot är över samt att man inte ska sitta ooc och bråka efter scenarion osv alltså kortfattat man ska inte spela för att vinna hela tiden ibland måste man kunna förlora med men samtidigt ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes det har jag kan ge exempel på 3 styckem VDM= vehicle death match alltså att jag använder mig utav ett fordon för att döda någon. RDM= Random death match till exempel skjuter eller slår någon utan anledning eller dödar de utan anledning. Meta gaming= när man tar information utanför spelet från till exempel discord som har med spelet o göra. NLR= new life rule när man har dött i scenarion ska man inte komma ihåg det som har hänt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes rpat på unive tidigare skaffat bättre dator nu så känner mig redo för att börja igen// mest efarenheter av kriminella delen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej ha en fortsatt trevlig dag :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka