Nekad Zikco | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zikco

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? zikcoo2006

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Blanco Askar 18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Hjälpsam, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Blanco är uppväxt i en fattig familj och var tvungen vid ung ålder att börja med den kriminella världen för att kunna leva. Han var uppväxt i Spanien. Vid en ung ålder blev han introducerad till det kriminella livet. Han fick ta mycket ansvar i familjen när han var livet. Eftersom hans båda föräldrar var iväg mycket. Han hade fem syskon att ta hand om själv för det mesta, då han var den äldsta. Han valde att hoppa av skolan för att fokusera på andra grejer som det kriminella livet samt familjen. Någon månad innan han hade fyllt 18 så fick han problem med några som leder till att hela hans familj blev kidnappade och försvann. Han var tvungen att hålla det lågt och behövde flytta till ett annat land. Han hade vänner i en stad som heter unive. Då valde han att flytta dit. Han skaffade sig en lägenhet och planerar nu att fortsätta med den kriminella världen. Hans planer är att bli kriminell och bli ett stort namn i unive staden. Han fokuserar inte på att bli laglig någon gång, då han ser mycket mer i det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög och erfaren rp, då jag har innan rp:at på andra servrar sen innan. Från svenska till engelska servrar. Sedan tipsade mina vänner mig om unive, så tänker börja här och se hur det går. Jag vet hur man hanterar massor med olika scenario, samt hur man ska rp:a, utföra olika grejer osv. Med min rp kan jag garantera massor med roliga scenario.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska inte spela för att alltid vinna, men utan att man ska kunna tåla att förlora ett scenario. Då det roliga i ett scenario ska vara att alla har en chans att vinna och inte endast samma parti hela tiden. Om man endast kör för att vinna scenario bryter man mot några regler som till exempel metagaming.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har hänt på andra servrar som jag har lärt mig av, som rdm då jag dödade vissa utan en anledning men vid det tillfället visste jag inte att man inte fick det. Sedan har jag medvetet vdm:at folk osv, det handlar om sådan små saker som oftast bryts av nyare spelare. Men har lärt mig av alla mina misstag samt har jag läst på reglerna, ni har massor med samma regler som andra servrar så det är inte svårt att lära sig det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det kan jag. Suntförnuft som har en stor betydelse i rp, det innebär att man ska spela realistiskt kort och enkelt förklarat. Som ett exempel kan vara att man inte kör en vanlig bil offroad eller en moped offroad. Då det är saker som man realistiskt inte hade gjort. Denna reglen är väldigt enkelt att lära sig och förstå, det ända man borde göra är att tänka efter en extra gången med det realistiska tänkandet, liksom vad jag hade gjort irl. Ett annat exempel är Metagaming, det finns två fall av metagaming. Den ena är att man tar information ooc och använder det ingame, som tex om någon av mina vänner säger vart dem befinner sig på discord och jag sedan går dit utan att ha fått den information ingame. Sedan den andra är att man spelar för makt och pengar, som ett exempel är att om jag har grejer på mig som kostar mycket och som jag inte vill förlora och jag dör och därefter lämnar, räknas det som metagaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är driven och ambitiös jag har bra arbetsmoral jag kommer sköta mig på servern

Nekad.
Anledning:
plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka