Nekad Sashathefox | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sashathefox

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Masuda

Vad är ditt discord namn? sashathefox

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Patricia Korsband

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, vänlig, genuin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Patricia född och uppväxt i Malmö. Har alltid haft en bra tid med både familj och vänner och bidrar till samhället med att tidigare ha jobbat på ålderdomshem. Patricia tycker om att spendera tid med de äldre då de har gått igenom en hel del under sina liv och man kan lära sig mycket utav det. Patricia känner sig manad att hon vill arbeta på securitas nu i den nya staden hon precis har flyttat till och ser fram emot allt som kommer att hända.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rollspels nivå till servern då jag har rpat mycket tidigare. Det har varit på andra servern inom fivem men även redm.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att det ska vara roligt för alla som är delaktiga i scenariot. Det ska inte vara att man bara spelar efter makt och pengar utan det ska vara roligt för alla spelare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte på den här servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Random death match - vilket innebär att man dödar någon annan spelare utan en konkret anledning. Meta gaming - Det är att man tar information utifrån spelet och använder det ig. Fearrp - Det innebär att man ska värna över sitt liv och lyssna på personerna som har vapen riktat mot mig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inget mer att tillägga.

Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.
Anledning: Flera discord konton

Du får ansöka igen om 48h, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka