Nekad sariseee | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sariseee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jessica

Vad är ditt discord namn? sariseee

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Milly Rosso, 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tankspridd, ödmjuk, klumpig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Laglig karaktär. Fortsätta "hennes" min utveckling inom polisen. Milly vill jobba inom rättsmedicin eller NOA. Hon är plikttrogen och duktig i förhör. Har en teknik att få dom svåraste kriminella att prata. Hon vill inte visa framfötterna för mycket utan lyssnar och observerar personerna i sin omgivning. Milly vågar säga ifrån, sätta ner foten för orättvisa mot henne och även de som är runt om. Bakgrunden är att hon kommer från en familj som arbetar med sjukvård. Hon är själv utbildad läkare (eller nästan, nått år kvar) Hon har alltid varit lite introvert men öppnar upp sig då hon känner sig trygg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ser till att personer omkring mig får ut mycket av sitt rollspel, jag är aldrig ute efter att vinna bara att involvera. Mina scenarion kan vara impulsiva men de brukar låta flera kunna bli delaktiga.
Jag anser mig själv som öppen och kunnig inom rollspel, skiljer strikt på IC och OOC

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Allt är att ge och ta. Även om jag nu vill spela polis så är det viktigt att mina motspelare får hitta sig själva och sitt unika sätt att spela kriminell/gäng. Viktigt att kunna läsa av andra om det är ett välplanerat scenario eller om det bara är något hastigt påskyndat där det inte behövs läggas ner allt för strikt utvärdering.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Meta. Kollat på en stream på twitch för att jag var rädd om min egna karaktär. Det gjorde att min karaktär blev mera paranoid och jag inte ville något skulle hända henne.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt, personangrepp är inte tillåtet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, återkommer :)

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Inga problem för min del. Vill bara veta lite IC hur poliskåren ser ut om det finns alternativ att fortsätta utveckla mitt RP inom det? Som jag skrev i ansökan så är "Milly" intresserad av utredningar och förhör.

Inga problem för min del. Vill bara veta lite IC hur poliskåren ser ut om det finns alternativ att fortsätta utveckla mitt RP inom det? Som jag skrev i ansökan så är "Milly" intresserad av utredningar och förhör.
Om du blir godkänd så kan du ansöka om anställning via Unives polis discord, sedan tar du det vidare därifrån

Har du lämnat dem du är aktiv på?

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka