Accepterad sapgetti | Ban Överklagan [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sapgetti

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/enormousAndHairyBalls/

Ditt Hex-ID: steam:1100001075dfec7

Vad är din discord tagg? spagett41#5359

Vem var det som bannade dig? maze4k

Hur lång tid var din ban? 40 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: banscreen.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Som det står i min ban anledning, jag prejade en bil och körde på dom i en högre hastighet och sedan så lämnade jag servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta var en händelse som var lite utdragen, det började med att jag åkte runt helt vanligt i stan och plötsligt så blir jag inrammad bakifrån av två personer i en blå saab (Då en leveransbil för butiker vilket jag lärde mig efter). Dessa personer börjar sedan skrika massa grejer mot mig, inklusive n-ordet, hoppa ut och sparka på min bil för att sedan åka iväg som om dom precis inte hade crashat i 200+. Jag ser dom åka mot östra motorvägen i riktning av Sandy men mil bil pajade helt så jag kunde inte åka efter. Jag fixar upp bilen och åker efter för att se om jag kan hitta dom. När jag väl kommit ut på motorvägen ser jag en exakt samma blå saab påväg norrut i samma riktning som den som körde in i mig så jag åker upp mot den saaben bredvid. Precis när jag kommer upp bredvid saaben så svänger dom in i mig så att båda bilarna crashar. Dom flyger fram en bit och står stilla ett tag för att bara sedan åka iväg. Eftersom det var 2 personer i den saaben och eftersom att den såg exakt samma så trodde jag att det var samma personer, så jag åkte efter och pittade deras bil av vägen och sedan gjorde jag det som var väldigt korkat beslut och körde på dom i en högre hastighet, för att sedan combatlogga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var såklart en rätt ban. Det var en allmänt dålig dag för mig som triggades av individerna som jag mötte från början och som jag misstog var dom som jag i slutändan körde på med min bil. Det var såklart aldrig något som jag borde ha utfört på detta sätt som jag nu har gjort eftersom jag vet att det var väldigt grova regelbrott som jag bröt mot, och som jag bara dumt nog gjorde värre genom att combat logga direkt efter. Jag har full förståelse för att de första individernas beteende mot mig såklart inte rättfärdigat det beteende som jag har haft emot individerna igenom att begå de regelbrott som jag begick under denna händelsen. Jag förstår dessutom också att det inte är ett rättfärdigat beteende för att jag hade en dålig dag och jag borde aldrig ha låtit mina personliga känslor under den situationen påverkat mitt agerande i spelet. I slutändan så ber jag väldigt mycket om ursäkt för mitt omogna beteende som jag uppvisade i denna händelse och det är absolut inget som jag kommer låta hända igen vid något tillfälle.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några bans från början som var nybörjarmisstag, men jag har också en del som har varit felaktiga och som jag har fått överklagade. Jag har dessutom fått några få bans dubbelt för någon anledning, så det är mindre antal bans än man kan se i antalet på bilden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle såklart aldrig agerat så som jag gjorde igenom att bryta regleroavsett om jag hade en dålig dag då eller inte. Jag skulle inte ha låtit mitt riktiga mående påverka mitt agerande i spelet på ett sätt som bröt mot regler så som det nu har blivit och som jag ångrar grovt. Jag kunde istället ha tagit upp det med en support, men mitt medal fungerade inte och jag kunde inte clippa personerna från början av incidenten som jag trodde var dom i slutet. Jag har full förståelse för att jag begick ett regelbrott när jag använde mitt fordon som vapen samt att jag lämnade direkt efter, jag kunde istället bara försökt ta mig upp till personerna efter och försökt snacka ut det istället för det dumma agerandet som jag nu har gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det var ett väldigt omoget beteende från mig att göra så som jag nu har gjort igenom att bryta mot vdm samt combat logging så som jag gjorde. Oavsett hur jag känner runt en viss situation som har uppstått så ska jag ju såklart inte låta mina verkliga känslor påverka situationen och bryta mot regler så som jag nu gjorde. Oavsett om det var ett missförstånd och att det var fel personer som jag utförde detta emot så var det såklart inte en giltig anledning att bryta mot regler som jag nu har gjort och jag ber verkligen om ursäkt för mitt väldigt omogna beteende. Jag kommer aldrig låta detta inträffa igen då jag vet att det var väldigt grovt regelbrott som jag nu begick och jag ångrar det verkligen då jag dessutom påverkat två personers upplevelse med ett väldigt omoget samt dåligt agerande från min sida och jag ber verkligen också om ursäkt till dom två individerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka