Nekad SanSiro1994 | Beslut Överklagan [Berra1213 & Flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SanSiro1994

Medlem
Servervakt
Meddelanden
33
Reaction score
4
Ditt discord namn: STiLO94

Ditt Hex-ID: steam:11000016c05d381

Vad för typ av beslut gäller det? Krimvarning samt bann

Vem/vilka tog beslutet? flasher01 samt berra

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror staffsen tog detta ärande för att dom trodde jag gjorde regelbrott

Hur är beslutet felaktigt? jag anser att detta beslutet är felaktigt och samt orättvis, eftersom dom skickade endast in klipp på när jag svär tillbaka, tidigare händelse innan klippet dom har skickat så erbjöd jag killen som kidnappade mej först dubbla de dom bruka ta från BOSSAR, han var inte villig och endast ville att någon annan skulle komma, när dom andra kom så erbjöd jag dubbelt samt vapen och dom vill inte ha pengar och ville endast döda mej typ, då satt dom och höll på hela tiden och svår, då tänkte jag att eftersom jag intte fick betala ut mej från kidnappning och visste att jag skulle dö då började jag också och bränna tillbaka och det är just den delen dom har skickat in. Jag förstår inte varför jag ska vara rädd om mitt liv när jag ändå skulle dö?

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mn81HE5sSXcoY7I-2?invite=cr-MSxaWlgsMjc4NTgzNTYy&v=0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka