Nekad Sanny | Medlem ansökning [k10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanny

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad är ditt discord namn? Sanny 2867

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Hill och har stora drömmar att bli polis har har preses klarat första året på polis hög skolan och han blev satt hör att plugga sitt andra år Adam vill bli något stort inom polisen och han vil hjälpa till i sammalet så mycket de går. Adam har en bra kompis som heter Peter loco dom lärde känna varandra i polis hög skolan och dom delar intresse båda har ett intresse av billar. Adam hade en bra uppväckts förutom att hans föräldrar inte var så närvarande under hans uppvägts så han fick ta hand om hans syster och när Adam blev äldre så började hans föräldrar fråga om pangar han ville ge dom pengar men han behövde dom och när han sa nej så var de första gången han blev slagen han blev rädd fast att han var 17år han viste att de räta var att ringa 112 så han gjorde de när polisen kom så tog dom de på största alvar hans föräldrar blev gripna och då fatade Adam vad han ville bli för att poliserna hade gjort så mycket för han och han vil göra samma sak och han fatar att de är viktigt att hjälpa folk som behöver hjälp för att han vet hur de är och han vill inte att någon ska utsattas för de.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med hög RP samt utvecklade scenarion och att alltid balansera vinst samt förlust av scenarion. och alltid rolig och bra rp för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska bara tänka på sig själv och vara ego utan tänka på att liksom hjälpa dem också som är med i scenariot. Samt också att man får tänka på t.e.x polisen ifall man gör ett bankrån att man inte tänker på sig själv och liksom förstör bara för att man förlorat utan liksom ha ett bra flytt på scenariot och göra det roligt för alla som är med i det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har full koll på alla grund regler inom fivem roleplay och har mycket koll på unives regler vilket jag även kommer läsa mer om vid tillfälle. Jag kan beskriva regeln RDM som ett exempel: RDM står för Random Death Match vilket betyder att man inte ska döda någon/skada någon utan någon giltig anledning till det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på måna server innan denna

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad.
Anledning:
Endast en ansökan på 24 timmar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka