Nekad Sanny | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanny

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224176078/

Ditt Hex-ID: ånga:11000014b55bdce

Vad är din discord tagg? Sanny#2867

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-06 131326.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara ärlig så vet jag inte varför Philip valde att P banna mig. Jag var bara inne i support och sa inte så mycket jag snackade med staff om en grej och då antar jag att staffsen tolka det som lall eller trams fast jag egentligen inte gjorde något fel. Så enligt mig tycker jag att Philip gav mig en överdriven ban lite konstigt att jag vart bannad p ban från Unive och discord servern men såklart säger jag inte emot Philips beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som exakt hände innan jag vart bannad var att jag hoppade support och lallade lite och det erkänner jag och ber om ursäkt. Men enligt mig en p ban från Unive och discorden är lite överdriven, hade förstått om det kanske hade varit 1 vecka eller några dagar. Såklart var det dumt val utav mig att vara lallig i support men ber om förlåtelse då jag verkligen vill kunna spela på Unive då jag tycker det är en rolig rp här.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% rätt ban från Philip att göra jag säger inte emot hans val att banna mig. Dock tycker jag en p ban för det där inte var det bästa beslut om jag ska säga min åsikt som sagt hade uppskattat ifall jag fick en varning eller 1-2 veckors ban iställer för p ban. Men Philip gjorde ett bra jobb då självklart är det hans server förstår att man inte vill ha personer som lallar och gör staffsen arbete sämre. Men jag erkänner mitt brott att jag kan ha varit lite lallig under det support samtalet jag var i. Men jag ber om förlåtelse och vil ha en till chans då jag verkligen vill kunna rp här på Unive. För jag vill bevisa för Philip att jag kan rpa och att jag kan alla regler. Hoppas att Philip förstår och ber om ursäkt för de regelbrott jag gjorde och hoppas att du kan ge mig 1 sista chans att få bevisa att jag kan rpa och att du kan unbanna mig tack.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för Power gaming när jag körde in i en polis bill i 400 då blev jag bannad i en vecka och jag tyckte att de var gete dumt och jag ångrade mig gate mycket och jag lärde mig att om jag kör bättre så blir de kul för båda parter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att inte gå in i support och lalla eftersom staffs är här för att hjälpa inte att slösa sin tid på att någon lallar och det förstår jag. Så nästa kom kommer jag visa respekt åt alla jag bemöter varken om det är i ett support samtal eller utanför.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig något stort efter denna ban och förhoppninsvis kunna bli unbannad då jag gillar Unive väldigt mycket och vill få 1 sista chans. Nästa gång kommer jag inte att lalla det kan jag 100% garantera dig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka