Nekad SANIK | Ban överklagan [BizQ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SANIK

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303403317/

Ditt Hex-ID: steam:11000011473dd35

Vad är din discord tagg? V Dog#8888

Vem var det som bannade dig? BizQ

Hur lång tid var din ban? 1 vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare ~BizQ.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff valde att banna mig för att de bara trodde jag ramlade in i elden för att lalla när jag egentligen bara försökte rpa. Men jag förstår att de bannade mig för det kan se ut som om jag försöker lalla när jag ramlar in i elden. Jag försökte skapa ett rp scenario med min kompis som ringde efter hjälp. Jag var som sagt full och försökte bara ta stöd vid någon tunna, men snubblade bredvid den och mina kläder började brinna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två kompisar rpade fulla utanför the palace. Vi hade precis varit vid piren och festat och druckit. Vi åkte i en bil till palace men det var tyvärr stängt så vi fortsatte vår lilla fest själva på gatan. Vi tog oss snubblande fram längs gatan och vi ramlade ihop flera gånger på grund ut av hur fulla vi var. Men sen så ramlade jag framför en eldtunna som satte eld på mig. Jag rpade skadad och skrek i smärta och efter hjälp. Min kompis ringde snabbt efter hjälp i form av brandkår och ambulans. Medans jag låg och skrek och brann blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var fel för jag försökte skapa rp. Men jag kan fullt förstå att jag blev bannad för att det kan se ut som lall från en staffs perspektiv. Jag förstår att det är ett mycket underligt scenario och att det ser mycket suspekt ut men jag förökte bara skapa rp. När jag väl brann skrek jag i smärta och efter hjälp för att ortsätta rpn, men jag lär ha skrikit för mycket så det kan tas som lall.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En när jag var ny och inte kunde rpa något bra. Den andra var när jag hamnade i en fight med en kille och råkade döda honom. Den tredje var en fel ban, staff tog fel person. Men nu har jag lärt mig rpa bättre och jag håller mig undan från bråk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvika hela scenariot och försökt skapa rp på något annat sätt. Något sätt som inte kan misstolkas som lall. jag hade kunnat fortsätta och bara gå förbi tunnan och kommit på något annat rp scenario jag hade kunnat skapa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte överdriva rp scenarion. jag förstår nu att det är ok och kul med rp scenarion men att man ska försöka hålla de under kontroll och att inte överdriva något på det sätt jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Det här var inte att ni råkade ramla in i elden utan det här var upprepade gånger av hoppande in i elden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka