Nekad Bullen10 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullen10

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028332016/

Ditt Hex-ID: 11000016de775d5

Vad är din discord tagg? BakeAll#0913

Vem var det som bannade dig? Classic

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-15 223319.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag bröt mot powergaming regeln. När jag blev jagad och krockade med en lyktstolpe, var min reaktion kanske inte realistisk. Jag hoppade ur bilen och dödade de som jagade mig, trots att jag var skadad och hade just krockat. Detta kan ha sett ut som att jag inte spelade på ett bra sätt, vilket är vad powergaming handlar om att inte agera realistiskt inom spelets regler. Staff kanske ansåg att mitt agerande inte passade in i den typ av rollspel som servern försöker skapa, och därför valde de att ge mig en ban. Jag förstår nu att jag borde ha agerat mer realistiskt och enligt spelets regler för att skapa en rättvis och rolig upplevelse för alla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad, blev jag jagad av några personer som försökte komma åt mig såsom att dödda mig eller annat. Jag körde snabbt för att komma undan, men krockade med en lyktstolpe och blev skadad. Jag försökte spela ut mina skador, men i den stressade situationen reagerade jag snabbt och gjorde val som kanske inte var helt realistiska. Jag agerade på ett sätt som staff ansåg bröt mot serverns regler om powergaming, vilket ledde till att jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, utan jag förstår att det var mitt fel. Jag gjorde ett misstag genom att reagera för snabbt och på ett sätt som inte var realistiskt i spelets rollspel. Jag bröt mot powergaming regeln genom att hoppa ur bilen och döda de som jagades, trots att jag precis hade krockat och var skadad. Detta var inte rätt sätt att agera på i en sådan situation.
Jag förstår varför staff valde att banna mig. Jag borde ha spelat mer realistiskt och enligt serverns regler. Jag inser att det är viktigt att följa reglerna för att skapa en bra och rättvis upplevelse för alla. Jag hoppas verkligen att jag kan få en andra chans och visa att jag har lärt mig av mitt misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fear rp, meta, cyklar 2 på 1 cykel osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra flera saker annorlunda för att följa reglerna bättre och skapa en mer realistisk rp. Först och främst borde jag ha tagit mig mer tid att reagera efter kraschen. Istället för att direkt hoppa ur bilen och döda de som jagade mig, borde jag ha spelat ut mina skador. Detta hade gjort situationen mer realistisk och trovärdig. Jag borde också ha tänkt mer på konsekvenserna av mina handlingar. Det var inte realistiskt att agera så snabbt efter en krasch. Istället borde jag ha funderat på en mer trovärdig lösning såsom att kommunicera sig ur situationen eller annat. Om jag hade känt mig stressad, hade jag kunnat försöka prata med dem för att skapa en mer realistisk rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig något efter min ban. Jag förstår nu hur viktigt det är att spela på ett realistiskt sätt och följa reglerna, särskilt när det gäller powergaming. Jag lärde mig att tänka på konsekvenserna av mina handlingar och att ta mig tid att reagera på rätt sätt i olika situationer. Jag förstår nu att det handlar om att skapa en bra och rättvis spelupplevelse för alla, och att vara mer medveten om hur jag agerar i spelet. Jag kommer att tänka mer på mina beslut framöver och försöka undvika att göra samma misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka