Antagen saneby | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saneby

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Ditt discordnamn: saneby

Ange ditt födelsedatum 2 November 2009

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag borde bli staff just för att jag är aktiv och engagerad, kommer lägga ner mycket tid på min staff position ifall jag får den chansen att bli staff.
Jag är en väldigt noggrann person och tycker om att hjälpa till. Sen ser jag många lallare när jag själv RP:ar och tycker det är tråkigt att inte kunna göra något mer än en att banna personen i en timme. Jag är också servervakt nu, det jag menade med en timme.

Jag kommer att bidra med härlig energi till övriga staff teamet, alltid försöka lösa situationer så det blir bra för båda parterna. Inte abusa min makt och försöka vara en sån bra staff som möjligt helt enkelt.

Till exempel om jag tar hand om en /help kommer jag göra allt i min makt för att hjälpa personen och inte bara stänga den direkt utan ett bra informerat svar som många gör har jag märkt.

Jag skulle tycka att det skulle vara kul att jobba inom kriminella RP:n, då jag ser många brister i den. Det är sån skillnad från när jag spelade på unive förra gången runt 2022, då skjöts det nästan aldrig. Men om man kollar nu så skjuts det hela tiden och det finns nästan ingen social RP. Och det hade jag velat vara med och ändra på.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Som jag sa ovan tycker jag att det finns mycket brister inom kriminella RP:n, tycker att den social RP:n är ganska kass inom det området. Sen tycker jag att arbetet på sjukvården är dåligt, det hade jag velat vara med och ändra på också. För just nu tycker inte jag att den funkar bra.

Sen dessa lallare som man ganska ofta stöter på utan att kunna göra något grövre än en timmes ban är lite jobbigt. Sen när jag var chef på Aimo nyligen stötte jag på många fel inom det yrket, med scripts. Och om jag blir staff blir det ju lättare att framföra såna saker till den som devvar och fixar problemen, och nu pratar jag inte bara om Aimo park fel, utan överlag om man möter på fel blir det lättare för mig att framföra dom om jag är staff.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Noggrannt prata igenom dessa problem med mina kollegor, och försöka lösa dom så det blir bra för alla.

Och för att lösa problem måste man ju fråga spelarna på servern vad de tycker inte funkar, så det är väl en start att liksom försöka förstå vad spelarna inte tycker funkar. Och så får man ju försöka lösa det proffesionellt utmed det.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt när man är staff, då är man ju en form av förebild för spelarna på servern vilket gör att man måste framstå så bra som möjligt.

Till exempel om man tar ett support ärende, så ska man alltid låta båda parterna prata till punkt, jag själv ska hålla en god ton och agera opartiskt, alltså jag ska inte vara på någons sida utan agera professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu har jag ganska bra balans, jag är aktiv när jag kommer hem efter plugget om jag inte är med vänner.

Och kommer försöka balansera RP:n med Staff arbete så bra som möjligt, om jag får chansen att bli staff lägger jag nog mest tid på att göra staff arbete. Och hur jag balanserar upp det med mitt privata liv är inget svårt, jag är aktiv minst 3-5 timmar varje dag skulle jag säga, om jag inte har något annat att göra.

Hur länge har du spelat på Unive? Såhär är det, jag spelade här första gången 2022, sen sålde jag min dator och köpte en nu igen för någon månad sen. Men jag har ju nytt Discord konto och forums konto då de andra blev inaktiva. Så 2022 var första gången, men nu har jag spelat i lite över en månad tror jag.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag är just nu servervakt och har tidigare ägt en egen server så jag har lite koll skulle jag säga.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är reda att jobba inom alla men det är de som jag tycker känns mest intressant!

+++rep riktigt skönt snubbe, skulle passa redigt bra som staff 🔥🔥

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka