Nekad sandstromabc | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sandstromabc

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125693599/

Ditt Hex-ID: steam:11000014577049f

Vad är din discord tagg? sandstrom12345

Vem var det som bannade dig? Norrlandsjonte och typ 5 grabbar från athenas av ingen anledning

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.pngbild_2025-02-23_011700450.pngbild_2025-02-23_012238277.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså dom bannade mig för att jag hade montage ute som jag inte tänkte på dom flesta var från lall servrar där man bara springer runt o skjuter lite men athenas hade tydligen sagt att jag hade plingljud förmodligen för att jag och dom bråkade lite men då så blir jag indragen och då säger dom skärmdela fivem och då bringa norrlandsjonte mig och sköt mig i huvudet och skulle kolla om jag hade plingljud vilket jag inte hade och då började dom pc cheka mig dom gick egenom filer utforskaren på internet och allting och så vissade jag klipps så dom märkte att jag inte fuskade eller hade plingljud men det hade jag inte dom höll mig där i 40min 00:30 till 01:20 behövde gå och lägga mig vid 01 vilket jag sa till dom och då sa dom ja okej men sen vid 01:05 då var vi inte klara så då frågade jag och då säger han har du bråttom varför är du så nervös vilket jag inte var jag var bara 1 trött och min mamma sa senast 01 och satt o sa åt mig innan det också och då säger norrlands jonte "jag behöve gå och lägga mig 00:30" men det är också skyldnad då jag är 14 och han låter ganska mycket äldre så jag antar att deras föreldrar inte är lika stränga förstår att det inte är okej att ha montage ute heller men det är något jag ångrar enorm var liksom bara test medlem och har redan börjat älska unive och unives community.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt dom drog in mig i athenas gäng vc sa att jag skulle skärmdela då dom trodde jag hade plingljud och sen sköt han mig i huvudet och jag hade inte det men då började han liksom pc cheka hela min dator och dom hittade montage först av allt vid 00:40 kanske och dom sa liksom inget jag sa aaa det är från lallservrar men dom fortsätter pc cheka mig hittar ingenting och sen skriver jag hallå kan jag lämna samtalet för han lämmnade också från ingenstans och då skriver han hejdå och bannar mig förstår varför han banna mig också men tycker detta skötes otroligt oproffesionelt och sen hur dom sitter o hånar folk för att dom har ljusa röster mitt i ett ärende är inte ja... någon mod som borde finnas på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej men tycker det var riktigt oproffesionelt att det är liksom 5 athenas grabbar som ska också sitta där och kommentera jag sa till norrlandjonte kan vi inte ta det själva dom är väll inte staffs sitter liksom halva athenas här och då svarade han det är bara 5 pesoner här. Men förstår till 1000000000000000000000% att ni inte vill ha spelare som har montage ute jag lovar att jag har tagit ner dom och kommer aaaaaaaaaaaaaaaldrig hända igen förlåt tusen gånger om vill verkligen komma tillbaka till unive var där i 4dagar och började redan älska rpn och communityt förlåt för detta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för din rp suger en gång vilket jag lärde mig väldigt mycket av då jag förlorade min test medlem så det jag lärde mig var bara att helt enkel ta och förbättra min rp nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade lagt ut dom för kanske 2 månader sen så när jag börja på unive visste inte jag att dom var uppe ens sen ser jag att dom var uppe när jag blev pc chekad fast på min andra skärm och då gjorde jag dom privata direkt och då sa dom hahahah varför tog du bort dina montage och jag gjorde detta för att försöka att inte bli pbannad då jag märkte att dom var uppe och att jag vet att det är fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100000000000000000000000000000000000000000000000000000%%%% jag kommer aldrig ha ett montage ute igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men snälla låt philip 320 ta denna känns nästan som att norrlandsjonte e typ bästa vän med athenas och bara satt och sa vad han skulle göra det var liksom dom som pratade under halva pc cheken och sa vad jag skulle göra vilket är konstigt då dom verkligen inte är staffs. förstår att det inte är okej att ha montage ute men det var inget jag tänkt på jag har tagit ner dom nu och dom kommer inte läggas ute igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka