Nekad sandro | Medlem ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sandro

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199165726795/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? sandro

Vad är ditt discord namn? sandro_1

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2007

Berätta om din karaktär. jag är en snubbe som gillar att göra hårdare jobb och ska ansöka till krim för jag rpar bra som krim heter alex tiger 20 år gammal. har ingen empati i kroppen/tuff kille.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför jag just ska bli medlem på unive. jag kommer sprida bra rp ifrån mig till servern. gillar unive/är aktiv. vet vad alla regler är. gillar att sprida glädje och bra rp till andra på servern. hjälper gärna till staffsen eller folk som har något problem eller skulle behöva hjälp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig att vara intresserad av just unive är att jag tycker det är väldigt bra rp på servern/det är kvalitet på servern den är bra finns mycket jobb på servern. mycket att göra på servern liksom. tycker själv att unive är den bästa servern att rpa på det är därför jag vill vara medlem hos unive.

Hur hittade du Unive? har kört fivem ett bra tag och unive var en av dom första servrarna jag började spela på. hittade den när jag var inne och bläddrade igenom alla svenska servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli accepterad som kriminell och starta ett eget eller gå med i ett gäng i framtiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mina mål att uppnå är väl att starta gäng på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej faktiskt inte kör just nu bara på unive för att jag tycker det är den bästa rollspelsservern/bästa rp servern.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår till hundra procent.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka