Inaktuell Jonte.1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,978
Reaction score
75
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte.1

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps-ansvarig är för att jag vill hjälpa servern och göra så att antalet spelare ökar ständigt. Jag ville också ansöka till Medlemskaps ansvarig för att jag vill skaffa kompetenta medlemmar som försöker också påverka servern på ett positivt sätt. Tillsammans om vi slår samman alla medlemmar och arbetar oss uppåt så kan vi bli stora.

Däremot finns det också andra anledningar varför jag just söker denna position. Alla anledningar kommer här. Jag är en positiv person och en "arbetsvillig" person. Jag gillar också att snacka med folk. Jag som person gillar verkligen inte att bli arg eller såra någon, alla ska vara trevliga mot varandra också vidare. Jag har en bra ton mot folk och jag vill ta på mig mer ansvar över servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig för att jag är en bra och kompetent person. Jag vet också vilka sorts medlemmar man ska ta in och inte. Man måste bedöma hur personen väl är engagerad, hur de svarar på frågorna. Det är också viktigt att ställa lite extra frågor såsom om personen har några fler frågor eller om personen gör bra eller dåligt att man ställer lite extra frågor som är då viktiga att veta.

Jag har sammanlagt spelat på denna servern i två år och lite mer. Jag har även spelat på en annan server i en vecka därefter lämna jag den och kom tillbaks hit. På de två servrarna har jag lärt mig extremt mycket inom rp och jag vill tillge de till våra nya medlemmar här på Unive!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? För att personer ska må bra när de spelar på Unive och så det ska trivas här så ska en intervju skes på ett trevligt och bra sätt. Icke-medlemmarna är vår framtid hos Unive. Man ska bemöta dem på ett trevligt och välkomnande sätt. Jag tycker även att detta borde följa alla medlemmar på Unive. När man talar eller har en konversation så ska man tänka på den gyllene regeln som man brukar säga i skolan, som inte följs idag.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive är stort. Det är en "roll" som har visat att du kommer kunna klara av och rpa på en sån här stor server och att du kommer göra allt i din kraft att försöka bidra med något till servern. Jag som medlemskaps ansvarig kommer försöka göra så att spelupplevelsen utvecklas! När en medlems intervjus tar med just mig så kommer jag fråga om de har några övriga frågor. Om de har de så besvarar jag de naturligtvis. Jag kommer även säga lite saker som jag rekommenderar att jobba som eller göra i sitt rollspel här på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem ska påverka och bidra servern på ett positivt sätt. Man har visat att man är kunnig nog att vara medlem på en sån här stor server. En medlem ska kunna reglerna och följa de. En Unive medlem ska även ta sitt roll spelande seriöst och delvis vara mogen i sitt spelande. Att vara medlem på Unive menar med att du har visat att du inte kommer sprida rykten, göra montage och helt enkelt bara skapa massa problem. En medlem ska även göra så att alla andra medlemmar trivs här och alla vi i Unive ska samarbeta och utveckla servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mina nya ansvar kommer att ta hand om servern och dess utveckling. Den medlemskaps-ansvariga rollen mest syftar på enligt mig är att ta in nya medlemmar och välkomna dem till sin nya RP-server! Både som medlem och staff ska man se till att alla trivs på Unive, oavsett vad. Att vi alltid ska finnas och ta hand om våra medlemmar är vårt största ansvar/krav. Det ska alltid minst finnas en som tar intervjuer och en som löser ansökningar så vi håller en struktur. Det främsta ansvaret är också att vi som medlemskaps-ansvariga ska kunna hålla en struktur i teamet och hålla bra bemötande. Om man nu ska söka till denna position måste man också tänka kommer jag trivas här? Kommer jag göra mitt bästa? De är lite frågor som jag uppmanar alla medlemskaps-ansvariga till att ställa sig själv innan man söker till denna position.

Hur ser din aktivitetet ut? Bra, finns tillgänlig.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka