Nekad sandro | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sandro

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sandro

Vad är ditt discord namn? 1sandro11

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex tiger. Han är 20 år gammal och bor i stockholm.Alex har haft det väldigt svårt i skolan när han var ung. När han var ung så dog hans farsa av en bil olycka och det ledde till att Alex mamma började med droger/alkohol och det var jobbigt för Alex när han var såpas ung. På grund utav Alex föräldrar så ledde det till att han inte hade några vänner i skolan och på fritiden då hade Alex en tuff tid i sitt liv han var deprimerad. För att dämpa deprissionen började Alex mecka med bilar. När Alex var 16 rymde han hemifrån på grund av hans mammas beteende. Alex flyttade till staden unive för att hitta nya vänner/skapa ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till mycket rp, det innebär rolig rp och social rp jag kan även hälpa nya människor, jobba i verksamhet och företag som behöver bemanning, och jag är väldigt intressant. Väldig aktiv spelare och kan bidra till mer kvalite rp på denna server, behövs det mer jobb anställda då rpar jag mig till det och skapar det rolig inom det yrket och allmänt. Är här för att alla ska vara trygga på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex ett butiks rån använder jag mig inte av snabb bil och använder då istället en bil som är jämn lik med polisens så båda chanser har chans att vinna ett senario med det blir det även roligare att rpa och senariot blir 10x roligare än ifall jag använde en bil som är 5x snabbare en polisens och då använder jag en jämn lik bil.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja , suntförnuft= logiskt tänkande och utförningar utav vad man hade gjort i riktiga livet , Rdm = dödar någon som inte har vart med i ett scenario o göra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på unive sedan 2021

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad
Anledning:
Du är fortfarande permanent bannad

Du får ansöka igen 1 vecka efter att du har blivit unbannad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka