Accepterad Sandrissudd | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sandrissudd

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sandra Lundgren

Vad heter du på discord? suddsandra!#6737

Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela på servern dagligen, så ofta jag kan om jag inte är ute på en tävling med bowlingen. När jag är inne på dagarna är jag inne under kvällstider på vardagar eftersom att jag går i skolan och har mycket pluggande. På helger spenderar jag oftast eftermiddag, kväll och natt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har inte varit medlem så länge. Spelat på servern ca 1 vecka men har varit väldigt aktiv.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Aldrig, Har blivit avstängd i 1 timme av en Servervakt men han tog fel id under den situationen så fel person blev avstängd.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift enligt mig att hålla koll på rp och se till att alla människor behandlas med respekt. Jag anser att en servern vakt har som uppgift att få bort lallare från servern som inte vill bidra med rp utan bara vara inne på servern för att förstöra. Jag anser även att en servervakt ska sträcka ut en stöttande hand ifall folk behöver hjälp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att under dagen idag så blev jag dåligt behandlad av folk på servern som bara kom fram och det första personen frågade var "har du pojkvän" sedan en annan händelse där en kille kom och emoteade emot mig. Jag vill då att inte detta ska ske och vill därmed vara servervakt för att kunna underlätta sådana situationer och även hjälpa andra som blir utsatta för detta. Jag vill även kunna vara en hjälpande hand och en "förbild" för folk som behöver det. Jag har även en framtidsplan som är att börja streama.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när du utnyttjar din position och går emot det du själv står för. En polis är t.ex korrupt om den väljer att sälja vapen till kriminella samtidigt som den har yrket polis och jobbar inom det. Abuse är när du använder t.ex ett komande överdrivet mycket och i onödiga tillfällen där det inte behövs.

Hur kan det förekomma som servervakt?
Man kan var korrupt genom att bara hjälpa sina kompisar och bara utnyttja positionen för sin egna vinning. Man kan abusa genom att bara använda det på vänner och sig själv och totalt skita i andra. Man kan även välja att trycka ner andra så typ "Jag är servervakt så jag vet bättre" det är också ett exempel på hur man abusar sin position.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka