Nekad Erik Egberg | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin2011

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? melvin

Vad heter du på discord? @Melvin

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/profiles/76561198437098570/

Ange ditt födelsedatum 16 November 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Efter som jag är brandman in game så är jag ju ganska aktiv mellan 8-10 timmar om dan så jag är ganska aktiv eftersom vi måste börja få ingång räddningstjänsten igen

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ett tag nu vet inte hur länge

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger vet inte hur man tar bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakts uppgift är att ta hand om servern med så mycket som går för deras roll och att få spelarna på avena att känna sig trygga i deras roleplay. Deras uppgift är att hålla en trygg standard på servern och att få ut de som bryter mot reglerna och inte kan bete sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ansöker som servervakt då jag inte vill ha hela ansvaret som en helper har men fortfarande kunna hjälpa till på servern med de som inte kan bete sig och bryter mot reglerna. Jag söker även till servervakt då jag vill göra servern till en enklare plats för de nya som ska börja spela på servern men även hjälpa till att hålla kvar de spelare som spelar på servern nu.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man använder sin makt som servervakt för att få fördelar i spelet på ett så sätt de andra som inte är severvakt inte kan göra.
Abuse är när man missbrukar sin makt som servervakt för att kunna vinna scenarion på ett så sätt som kan skada eller trakassera andra på servern.

Nekad.

Anledning: Skicka ditt riktiga Hex-ID, annars går de ej att kolla upp dina banns.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka