Antagen samule | Chef-jobb ansökan [Domstolen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

samule

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
28
Reaction score
4
Vilken chefs-position ansöker du till? Domstolen

Vad heter du i verkligheten? Samuel

Vad är ditt användarnamn på discord? samuel10101

Ange ditt födelsedatum: 28 December 2010

När fick du medlemskap på Unive? 2025-02-25

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Det viktigaste och det senaste var att jag var domstols chef och enligt mig och minna anställda gick det bra dock det tråkiga va att min dator gick sönder och hade ej någon tillgång till dc så därför blev jag av med den positionen. sen har jag även varit åklagar chef vilket jag skötte bra anställde flera kompetenta åklagare och löste alla anmälningarna vi fick, såg även till att ha ett bra samarbete med polisen och SU. har även haft ansvarstagande positioner inom polisen även irl så jag vet hur man behandlar en makt havande position.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina tankar är att få igång ett trevligt team med åklagare och domare som kan jobba med varandra och va trygga med varandra som kommer ledda till en bättre effektivitet. vill även prata med polisen och SU så dom kan få mer direkt och snabb hjälp med diverse saker

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? det tror jag då det snart e sommar lov och jag är klar i skolan så typ 5-8 nästan alla vardagar sen 1-22 typ varje helg med lite raster så klart

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

+rep mycket kompetent, har ganska mycket kunskap sedan tidigare. Det skulle funkat mycket väl bra ifall han blir chef igen!

GRATTIS

Du har blivit antagen som chef till Domstolen

hoppas du kommer trivas!!

Tillbaka