- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 4
Vilken chefs-position ansöker du till? domstols chef
Vad heter du i verkligheten? samuel zaring
Vad är ditt användarnamn på discord? samuel10101
Ange ditt födelsedatum: 28 December 2010
När fick du medlemskap på Unive? 25/02/2025
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef har varit chef inom span i polisen samt chef över ÅM nu. har lärt mig hur man ska ta hand om en enhet på rätt sätt vilket gör att jag troligtvis kan överföra det till domstolen i total.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? att försöka få det aktivt igen med många rättegångar vilket jag tror att jag klarar då jag gjorde det med ÅM
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? kommer vara hyfsat aktiv runt 4-5 timmar minst och tror att det är det som behövs. kommer vara kontakt bar princip hela tiden.
vill tillägga att jag kan sluta va krim om jag behöver
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? samuel zaring
Vad är ditt användarnamn på discord? samuel10101
Ange ditt födelsedatum: 28 December 2010
När fick du medlemskap på Unive? 25/02/2025
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef har varit chef inom span i polisen samt chef över ÅM nu. har lärt mig hur man ska ta hand om en enhet på rätt sätt vilket gör att jag troligtvis kan överföra det till domstolen i total.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? att försöka få det aktivt igen med många rättegångar vilket jag tror att jag klarar då jag gjorde det med ÅM
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? kommer vara hyfsat aktiv runt 4-5 timmar minst och tror att det är det som behövs. kommer vara kontakt bar princip hela tiden.
vill tillägga att jag kan sluta va krim om jag behöver
Har du läst våra grundregler? Ja