Antagen samule | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

samule

Helper
Helper
Jobbstyrning
Meddelanden
30
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Ditt discordnamn: Samuel10101

Ange ditt födelsedatum 28 December 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att ni ska välja mig eftersom jag är en seriös och ansvarsfull person som alltid försöker göra mitt bästa. Jag tar ansvar för mina handlingar, även när jag har gjort fel, och jag har inga problem med att erkänna mina misstag och lära mig av dem. Jag tycker att det är en viktig egenskap som staff eftersom man ibland kommer göra misstag, men det viktigaste är hur man hanterar dem.
Jag är också en effektiv person som tycker om att ta både små och stora ärenden. För mig spelar det ingen roll om det handlar om en enkel help eller ett mer komplicerat scenario, jag försöker alltid hjälpa till så snabbt och bra som möjligt. Jag gillar att vara till nytta och tycker om att lösa problem istället för att lämna över dem till någon annan.
Det jag kommer kunna bidra med till servern är att ta många helps, besvara spelares frågor och specca scenarion för att underlätta för de andra i staffteamet. Jag vet att det är viktigt att både reports och scenarion blir hanterade snabbt så att spelarna får en bra upplevelse. Jag kommer alltid försöka vara aktiv och hjälpa till där det behövs mest, istället för att bara göra det som är enklast.
Jag tycker också att ni ska välja mig på grund av min aktivitet. På senaste tiden har jag börjat tröttna lite på att bara RP:a själv, och istället känner jag att jag vill hjälpa andra att få en så bra upplevelse som möjligt på servern. Därför tror jag att staff passar mig bättre just nu. Min plan är att vara aktiv ungefär 5 timmar varje vardag och mellan 7–9 timmar varje helg. Om jag har mer tid kommer jag självklart att vara inne ännu längre.
Jag har varit staff tidigare men blev kickad på grund av inaktivitet, vilket jag tycker var helt förståeligt. Det hände en del saker i mitt privatliv som gjorde att jag inte hade möjlighet att vara lika aktiv som jag ville. Nu ser situationen helt annorlunda ut. Jag ligger före i skolan, har betydligt mer fritid och det ser lugnt ut framöver, vilket gör att jag kan lägga mycket mer tid på servern.
Jag var även helper nyligen. Jag vet inte exakt varför jag inte fick fortsätta, men jag tror att det kan ha varit för att jag tog för få reports. Jag var aktiv ungefär 5–6 timmar varje dag och försökte göra så mycket nytta som möjligt. Anledningen till att jag inte alltid tog många reports var att det ibland inte fanns så många lediga, så istället valde jag att specca scenarion och hålla koll på spelarna. När det kom in flera reports samtidigt tog jag självklart dem också. Om ni tycker att jag behöver fokusera mer på reports så kommer jag absolut göra det, eftersom jag verkligen vill utvecklas som staff och hjälpa servern på bästa sätt.
Jag har ett stort intresse för staff-arbetet och tycker att det är roligare att hjälpa spelare än att bara spela själv. Jag vill vara en person som spelarna känner att de kan vända sig till när de behöver hjälp och någon som de andra i staffteamet kan lita på. Om ni ger mig en ny chans kommer jag göra mitt bästa för att visa att jag är aktiv, engagerad och redo att hjälpa servern att utvecklas.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att det största problemet är svarstiden på reports vilket jag kan hjälpa till med. Ett till problem e dom lallare som finns kvar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? egentligen mer aktivitet men det kan va svårt att kräva så tänker mer att det kan va ett bättre samarbete mellan oss i staff teamet där vi är öppna för att hjälpa varandra oavsett ärende vilket kan leda till snabbare och bättre beslut.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? tycker det viktigaste är en god ton och neutralitet så dom so man pratar med känner sig hörda och förstoda.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? just nu RPar jag inget och jobbar på dagarna och bor borta så sitter bara på datorn så det blir nog inge problem, brukar sluta 3.

Hur länge har du spelat på Unive? 1,5 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja staff två gånger men va inte aktiv men har inget för mig just nu så kommer va aktiv

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? hade kunnat jobba inom allt tror jag då jag inte ser något hinder i något, men föredrar dom jag valde då det känns som det hjälper mer med servern.

+rep, Effektiv och Bra på att lösa situationer.

++rep Han har struktur, är oberoende, hjälpsam och väldigt effektiv. Passar perfekt in i ett staffteam.

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka