- Meddelanden
- 611
- Reaction score
- 35
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? sorens
Vad heter du i verkligheten? Samuel
Vad heter du på discord? Samuellisemark
Ange ditt födelsedatum: 8 Februari 2008
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat sedans i julas
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef ja de har jag, jag har varit biträdade chef på marja och bäckhäst
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att vara aktiv och skapa aktiviteten i sorens. Jag kommer även att lösa så att folk som kommer att jobba där i framtiden kommer att trivas där.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara aktiv varje helg och ha öppet. Och vara aktiv några timmar på veckan.
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du i verkligheten? Samuel
Vad heter du på discord? Samuellisemark
Ange ditt födelsedatum: 8 Februari 2008
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat sedans i julas
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef ja de har jag, jag har varit biträdade chef på marja och bäckhäst
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att vara aktiv och skapa aktiviteten i sorens. Jag kommer även att lösa så att folk som kommer att jobba där i framtiden kommer att trivas där.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara aktiv varje helg och ha öppet. Och vara aktiv några timmar på veckan.
Har du läst våra Regler? ja