Ej Antagen samuellisemark | Chef-jobb ansökan {Marja Lisa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
35
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du i verkligheten? Samuel

Vad heter du på discord? Samuellisemark

Ange ditt födelsedatum: 8 Februari 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan julas.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Ja jag har varit biträdande chef på bäckhäst och på Marja-Lisas.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att få upp aktiviteten sparka folk som jag anser att de inte klarar av att jobba på Marja-Lisas. Vi kommer att nästan sparka alla och börja om på nytt med nya aktiva medarbetare. Vi kommer även införskaffa oss ett system där man ska skriva ut bilar man säljer med rabatt så att man vet om folk går koruption mycket lättare. Jag kommer även lösa ett system där man kan se hur många timmar eller minuter de har jobbat så man kan veta mycket lättare när man ska sparka folk, sänka eller höja upp folk så att folk inte kan klaga på du höjde upp han för att du gillar han mer eller något sådan. Jag kommer även att ha ett möta varje väcka eller varje två väckor om vad om jag får chefs rollen på marja kan göra så att alla trivs på marja lisas.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att kunna vara aktiv varje dag från 15:30 till 22:00 kommer jag kunna vara aktiv i vardagen och på helgen kommer de att se ut såhär. 10:00 till 00 eller 01. Men det kommer vara så att jag ska iväg så kommer jag inte kunna visa aktiviteten så bra men annars så kommer jag kunna hålla bra aktivitet på Marja-Lisas.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka