Accepterad samuellisemark | Ban Överklagan [sweolsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290225541/

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad är din discord tagg? Samuellisemark.

Vem var det som bannade dig? Oge och Sweolsson

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-23 151844.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag e copade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två till var och lallade vid vårat gängus. Efter att vi hade fått ta slag från varandra så blev jag knockad och valde då att /e copa. Och sedan blev jag tillkallad till support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var den inte. Jag fattar varför jag blev bannad och fick indragen krim. Efter att ha pratat lite med sweolsson.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har fått indraget förra gången, men då så fick jag inte en ban utan bara indraget. andra gångerna kommer jag inte riktigt ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle inte ha /e copat för att komma upp snabbare, utan jag skulle bara ha rpat på som vanligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, man ska alldrig använda en emote till sin fördel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ha en bra dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka