Accepterad samuellisemark | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290225541/

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad är din discord tagg? Samme

Vem var det som bannade dig? Gösen07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-09 131422.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att manna mig för att jag hoppade ut och skjöt mot 10+ poliser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en till grabb skulle åka och göra ett butiks rån. Då så ser vi en som åker i en range rover och då så väljer vi att hoppa ut på han villket visar sig vara riks polis chefen. Det viste inte vi att det var innan han säger "poliserna kommer inte att sluta jaga er för att jag är riks polis chefen". När vi fick reda på de så förökte vi att ta oss bort från staden, men de får inte så bra, då det hade placerat spikmattor på vägen mot sandy. Så jag och han väljer att ta en liten grusväg som tar oss in mot staden. När vi hade kommit in till staden så säger min polare i bilen att vi måste föröka åka någonstans och ta min båt. Då får jag en ide att åka till ön utanför staden och ta en båt där och försöka komma där ifrån. När vi åker dit så blår vi jagade av poliserna, och när vi kommer till slutet av bron så ser vi att de står 2 polis bilar där så då gör jag en ur sväng och åker tillbaka mot land. När vi åkte förbi bron så ser vi att de är poliser som står öppet med vapen, men vi var tvugna att åka någon stans. Vi väljer att fortsätta att åka och då så skjuter en av poliserna av vårat däck på bilen och vi flyger all världens väg. När vi hade landat med bilen och flygit in en en vägg så gör jag /me ont och sedan säger aj och hoppar ut med Riks polis chefen. När jag gör de så upprepar jag att jag kommer att skjuta han om de inte lyssnar på de jag säger. Jag håller han samtidigt som en tar min polare i bilen och sätter han i handfängsel. Jag ser att de gjorde de och då så säger jag om ni inte släpper han och ger oss en bil så skjuter jag han. Riks polis chefen säger gör som han säger, och de ger mig en bil och min polare. När de gjort de så ska vi hoppa in i bilen och åka. När vi gör de så råkade jag köra upp på en kan med bilen, men kom ner med bilen. Efter de så börjar jag att åka, men då så märker jag att bilen tappar all sin kraft och till sist dör den. Jag väljer då att hoppa ut och skjuta en av poliserna då alla andra poliserna var omringade av spikmattor. När jag gör de så blir jag hsad av någon som stod på ett berg och så dör jag. Efter 2 minuter så blir jag spammad att komma support, och jag kommer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är ingen felaktig, då jag fattar varför han la denna bannen på mig och att man inte ska göra detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fearp och power gaming innan i samma ban. Och de gällde att jag var i en skottlåsning och då så blev jag benad och rpar inte på mina skador. Och sedan så skulle jag ta upp mina händer men då så råkade jag slå till min mus i tangäntbordet och så såg de ut som att jag skulle skjuta. Jag blev bannad för powr gaming innan med och då så gällde de att jag och några var och åkte i ett berg och vi voltade ner och jag säger aj ett flertal gånger men stannar alldrig bilen eller rpar inte på /me.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha rpat med en bra rp och för motparten (polisen). Jag fattar att de inte var bra av mig att göra så. Men de jag skulle ha gjort istället var att bara hoppa ut ur bilen och göra /surrender, då jag inte kunde ta mig ut ur detta scenariot på ett annat sätt än att ta upp sina händer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska spela för sin egna vinning, och inte power gama mig ut scenarion eller skjuta mot 10? poliser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp (det är en gammal bild, då jag skriver denna från min mobil, men de ät typ 2 dagar kvar på min ban). Mvh.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka