Accepterad samuel076583 | Ban Överklagan [nedz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

samuel076583

Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
2
Ban-referens
fivem-bensin-9uch — FiveM, Utgår 2026-03-14
Anledning: skjuter en gata från polisstation
Bannad av: 1nedz
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag tar ut en bil från gänghuset sen så ser jag att våra bilar följer efter dom jag hänger med sen så hoppar en kille ut från den röda bilen som var från kartellen då, men jag visste inte då att han var med kartellen, sen så ser jag att han skjuter mot en annan bil som har hjälpt oss hela morgonen och då hoppar jag ut med men sen så var de dumt också för att jag hoppa ut nära en poilstation och de var dumt avmig, eftersom vi var inte allians

Tar du ansvar för det du blev bannad för? japp och fattar nu vrf jag har gjort fel

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att ej hoppa ut och skita i de, och vi var ej allians

Varför ska vi ge dig en till chans? har lärt mig nu att man ej ska skjuta nära en polistation eller nära sjukhuset eller aa, men de kommer ej hända då för jag tänkte inte på de då för han andra hoppade ut med så jag hängde med men de var fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Senast ändrad:
Berätta vad som hände jag tar ut en bil från gänghuset sen så ser jag att våra bilar följer efter dom jag hänger med sen så hoppar en kille ut från den röda bilen som var från kartellen då, men jag visste inte då att han var med kartellen, sen så ser jag att han skjuter mot en annan bil som har hjälpt oss hela morgonen och då hoppar jag ut med men sen så var de dumt också för att jag hoppa ut nära en poilstation och de var dumt avmig

Tar du ansvar för det du blev bannad för? japp och fattar nu vrf jag har gjort fel

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att ej hoppa ut och skita i de

Varför ska vi ge dig en till chans? har lärt mig nu att man ej ska skjuta nära en polistation eller nära sjukhuset eller aa, men de kommer ej hända då för jag tänkte inte på de då för han andra hoppade ut med så jag hängde med men de var fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka