Nekad SamueL | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SamueL

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977734185/

Ditt Hex-ID: 11000013ca55629 (Hex)

Vad är din discord tagg? SamueL #5345

Vem var det som bannade dig? ^4Anders tror jag om de är de namnet som står när jag försöker joina

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntöfrnuft är de som står

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom hade haft ett möte för nån dag sen och där sa dom att man absolut inte fick göra de jag gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sladda runt en rondell ett flertal varv mitt på torget på dan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban utan jag hade inte varit med på mötet för jag inte spelade på servern då och där sa dom att man absolut inte fick sladda runt rondeller så jag hade ingen aning om de och om jag nu som jag verkligen hoppas att jag får en unban så kommer det aldrig hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara struntat i att sladda runt rondellen och kanske fattat att de inte är jätte rimligt att göra de mitt på ljusa dan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, i framtiden kommer jag att vara med på server möten så ofta jag kan och jag kommer tänka lite mer på vad jag gör. MVH Samuel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka