Nekad Sampo | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sampo

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Petterson

Vad är ditt discord namn? Sampo#8559

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Mårtensen och är 10 år gammal. Han är en liten glad nördig unge som skulle kunna förknippas med en ipad kid. Han är väldigt intresserad av spel och sina rollerblades som han använder för att ta sig fram i staden. Han är emot kriminalitet, våld och vill alltid allas bästa. Melker är pratglad och gillar att lära känna nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Melker är driven och glad i att lära känna och följa med på äventyr. Ibland så kan han följa med och åka bil och ibland hamna på fel ställe som en skyldig liten pojke. Jag tror jag kommer bidra som en liten kompanjon på vägen att ta med sig när någon annan har ett uppdrag. Jag tror också mitt RP:ande kan utvecklas och skapa en "karaktär" på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst handlar om att driva scenariot framåt och utveckla situationer som kan uppstå. Om någon behöver hjälp så kan jag t.ex ställa upp för att driva RP:andet framåt. Det handlar mycket om att skapa en realistisk upplevelse där alla driver historian framåt. I en mer hektisk situation där man t.ex skulle förlora ett "krig" där jag egentligen inte förlorar något så ska det fortfarande ses som en förlust för mig. Det ska vara roligt för alla parter att spela och i en situation så ska inte jag utnyttja någon annan för att själv ha roligt där deras rollspelande påverkas negativt och blir tråkigt.

Hur hittade du Unive? Jag spelade RP förut och då var det Unive. Många vänner slutade tyvärr spela men de är nu tillbaka och vi känner att servern har utvecklats mycket och blivit en bättre RP.

Nekad, utveckla karaktärsbeskrivningen. Du kan ansöka igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka