Nekad sampastrike | Chef-jobb ansökan | [Marja-Lisas] T [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sampastrike

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas

Vad heter du IRL? Hugo

Vad heter du på discord? sampastrike

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag som chef kommer att kolla igenom allt på discorden och ig så att allt är bra här är lite saker jag kommer kolla på Dc: kommer ta bort gamla fästa meddelanden från gamla chefer och göra nya. Och även ta bort onödiga kanaler som inte behövs och ersätta dem med nya kanaler som är nödvändiga. Jag kommer även se över rollerna på dc så allt stämmer. Jag vet att gamla samarbeten som inte gäller finns kvar och dem ska rensas bort. Samarbeten: jag kommer som ny chef åka runt och hälsa på alla företag som vi har samarbete med och även snacka med dem och fråga om de tkr vårat nuvarande samarbete är bra eller om vi behöver göra några ändringar. Jag vet att vi har samarbete med trygghansa men jag vill utöka de samarbetet, min idé är att en anställd på Trygg Hans typ är på Marja Lisas så kan dem som precis köpt en bil försäkra den direkt efter de köpt den så de slipper de åka till Trygg Hansa. Detta skulle gynna alla parter. De skulle gynna oss eftersom våra kunder bli nöjda eftersom de kan försäkra direkt de skulle även gynna trygg eftersom om, om man köpt en bil kanske man inte orkar åka till trygg direkt. De gynnar även köparen för de behöver inte åka till Trygg Hansa. Personal: Om jag blir chef så kommer jag att se över vilka som jobbar hos mig och snacka med var och en och introducera mig och fråga var deras plan med att jobba hos oss är, om de vill bli högt uppsatt i framtiden eller om de är något annat. Jag kommer även ha bra kommunikation med mina anställda, Jag vill att alla ska säga t mig om någon annan anställd gör något dumt eller bryter mot någon regel. Jag kommer ha noll tollerans mot småbarn som springer runt och lallar och tar alla kunder för jag vet hur de är att jobba på Marja Lisa med småbarn som springer runt och skriker och slåss inne på Marjas. Rekrytering: När jag anliter någon kommer jag att vilja veta vem personen är och jag kommer inte anlita någon liten p12 som bara är där för att lalla. Så länge personen låter pålitlig, vettig och mogen så spelar ålder eller kön absolut ingen roll. Om någon P/A eller ledning anställer någon så vill jag även träffa personen de anställt så jag tycker att han är vettig. Övrigt: Jag kommer även ha regelbundna möten båda ig och dc individuellt och tillsammans med alla. Och fråga mina anställda om de är något vi ska ändra på eller om de är något vi gör bra som vi ska fortsätta med.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade på Sc styling som anställd i 3 veckor. Sen har jag jobbat på Marja Lisas i 2-3 månader. Sen är jag vakt på Galaxy på en annan gubbe men om jag blir chef så ska jag köra fullt på denna gubben.

Hur ofta kommer du vara inne? 3-4 timmar varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

+rep jävligt mogen grabb och önskar att dom här ideerna blir till verklighet. :cool:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka