Accepterad Sammiethacutee | Medlem ansökning (binkann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sammiethacutee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sammie

Vad är ditt discord namn? Sammiethacutee

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nea Nordin 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Framåt, Extrovert och Glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nea växte upp i en kärleksfull familj där hon alltid var sin mammas lilla prinsessa och hon blev ordenligt bortskämd men när hon var 13 insåg Nea att hon var bisexuell och det tyckte inte hennes mamma om så hon tvingade sin dotter att trycka undan den sidan av sig själv. När väl Nea fyllde 19 så flyttade hon hemifrån och började sitt nya liv. Hennes plan var då att bli dansare och det blev hon. En väldigt duktig en också. Så hennes framtid går ut på att dansa sig till toppen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rollspelat dnd i snart 14 år och varit DM i 10 så är van vid scenario skapande

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte vara självisk utan sätta sig i den andras skor under exempelvis ett slagsmål och se till så den har en chans att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- Ingen random death match vilket betyder att man inte dödar någon utan vettig anledning. Ingen Meta gaming- man tar inte information man fått till sig ooc eller som man hört när man är medvetslös och rollspelar sen på det

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag blev hackad på discord så jag var tvungen att söka på nytt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka