Accepterad SammEOOOF | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SammEOOOF

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Ange ditt födelsedatum

Vad heter du på discord?
SammE (Potato religion)#1749

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar så ofta jag kan, på helgerna så har jag ibland fotbolls matcher och på måndagar och onsdagar så har jag fotbolls träningar under dessa tiderna: 17:00 - 18:30. Så jag ska försöka att vara så aktiv som jag kan!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat alltså länge, skulle tippa på ungefär 2 år, jag kommer ihåg att jag körde när servern hette Multistaden och då gillade jag att RPa med min kompis som tyvärr inte spelar längre på servern. Men jag har några nya vänner som spelar på servern nu och jag är med i ett gäng och alla de är mina polare nu också!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka att vara mer aktiv på servern, det första jag skulle göra är att nog läsa reglerna igen och ta ett snack med andra servervakter och snacka lite och försöka att bli lite social med andra staffs, sen skulle jag väl bara RPa som vanligt och ifall någon inte RPar korrekt så skulle jag nog ta bild eller filma och skicka in till en support samt kicka de. Sen så skulle jag säkert kunna vittna om det också ifall det är så att jag inte hinner att filma eller ta bild, och så kan andra också vittna med mig.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja vara servervakter är att jag ser så många när jag RPar som gör fel i sitt RP och/eller Fail RPar/Lallar men ingen är där som kan göra något, så jag tänkte att jag kanske kan göra mitt RP och se till så att ingen gör något fel som är emot reglerna och så de inte behövs kickas. Också för att hjälpa folk på Unive så de kanske kan RPa bättre och lära de lite.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med bland annat att göra bättre RP eftersom att jag både kan Kicka de som gör fel i sitt RP som t:ex lallar eller något liknande, och så kan jag också bidra med mycket bättre RP då jag också kan förbättra mitt RP när ingen som lallar är nära mig och RPar med mig för att de kanske bara kidnappar mig eller liknande för ingenting.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag borde bli servervakt eftersom att jag kommer kunna kicka de som Lallar och/eller inte följer reglerna och då kan jag kanske också förbättra RPandet för andra, kanske till och med nya spelare som precis har kommit in till Unive och spelar för första gången, ifall någon håller på och lallar med de så kanske de inte tycker att servern är så bra och då kanske de vill lämna men då kanske jag är nära de och ser det så kan jag ta bild eller filma de som lallar och sen lägga en kick och skicka in till en Support+.

Varför vill du bli servervakt? För att jag känner ändå att jag kan förbättra servern och skapa bättre RP. Men även göra servern till ett bättre ställe, jag kommer att filma in i varje stort scenario jag är inne i för att få bevis ifall någon Lallar och/eller Fail RPar och skicka in till support+.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag, jag var support innan så jag kan de flesta kommandona, även de jag kanske inte får använda.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad 2 gånger, en gång för att jag körde lite för snabbt nere på väg till piren och en gång för att jag lyfte någon när jag körde motorcykel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, inte längre..

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka