Nekad Samme112 | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Samme112

Aktiv Medlem
Meddelanden
758
Reaction score
54
Användarnamn: Samme112

Vad ska gänget heta? Ryska Maffian

Vad heter du i verkligheten? Samuel

Ditt födelsedatum: 7 Augusti 2006

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 7-8 timmar om dagen som jag är nu också

Hur många timmar har du på Fivem? 381

Berätta om din karaktär: Det är en kille som heter Samme Falk och han Bodde med sina pappa och mamma och dem var från ryskan men där var en speciell sak med han hans pappa var efterlyst i Ryssland för gängkriminell för att han var med i ryska maffian men alla tror att han är en vanlig Svensson men den sanna historien är att det är han inte han är en kriminell kille som började tidig dra sig till problem som liten sen blev det bara värre han började sälja droger som 12 år gammal och sen gick det bara värre för han i livet då han började odla droger i familjens hus och hans föräldrar visste inget om de och sen behövde man bara mer pengar så då började han som 13 år stasha Gun hemma i källaren för att få pengar och det blev bara värre när hans föräldrar pengar sig när han var 13 och då började han vara ute mer till långt på nätterna och då kom han i kontakt med ett gäng för första gången som hette crips och han började hänga med dem när han var 14 och han beslutade sig för att gå med han var med där och han hade precis får tag i en pistol för första gången så dem bestämde sig för att dem skulle råna en bank för att få pengar och det gick bra dem tog sig därifrån utan att bli på komma och efter han hade fyllt 15 så bestämde Sammes pappa att flytta tbx till Ryssland för att Samme skulle kunna få en nystart på livet men det gick inte som tänkt då Samme då när han var 15 han gick reda på att hans pappa var med i den Ryska maffian och det fick han att inse varför i egentligen hans pappa ville flytta tbx och då som 26 år så dog hans pappa i en skjutning och då så kände han extremt mycket sorg och då så bestämde han sig för att han ville göra maffian så stark att han kunna hämnas på dem som gjorde de och då måste han få svar på en ansökan han har gjort till bossen för att han är så gammal så han kommer inte klara de

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag ska få starta ett gäng för att jag sa kunna sätta skräck i namnet maffian i stan och vi ska va dem farligaste att ha och göra med vi ska inte va dom man skojar vi vill att maffian ska bli något igen så ingen bråkar med dem och vi villa också göra roliga rp scenarion, Vi kommer ju vara extrem stora i vapen och knark karteller vi tänker att det är via oss man kan köpa störd summor av knark och att vi ska inte bara vara inblandade i även i vapen handling också och att vi ska kunna va dem man kontakta om man behöver hjälp (andra gäng) och att kunna sätta skräck som maffia och kommer så klar att rpa till 100% och kommer vara“lowkey ” tills Maffian har fått ett stort namn och jag kommer bara ta in personer jag vet kan rpa och inte bara skuta utan anledningar som andra gäng och vi kommer för söka inte skuta i staden för att det är sunt förnuft och vi kommer inte gå runt och säga att vi är dem bästa i staden fören en vi blir de som jag tror att vi kommer ha en stor chans och jag kommer ta ansvar för vad mina medlemmar kommer göra och vi kommer alltid stå till svars

Har du några med dig från start med gänget? Ja allt är klart ha 8 grabbar med mig och en vice boss som är med där så är väl för brädd

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Drog säljare och vapen handlare/ sälja som vi köper

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Har mycket erfarenhet av gäng ro har varit med i crips 2 gånger och varit boss över ms 13 och vice president på lost mc

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Vi kommer lägga upp regler som alla våra medlemmar ska följa annars kommer det hända konsekvenser. Vi kommer göra roliga scenario för dem som är med i våra scenario som vi skapat. och tänka väldigt mycket på suntförnuft Vi kommer gör en positiv rp då vi vet hur man ska bete sig och inte. Inte vara kaxig mot andra gäng baa för vi vet att de är ett gäng utan visa respekt ändå. Vi vill oftast snacka först och inte använda våld. Utan använda munnen och lösa saker om det har hänt något. Och vi kommer också att ta det som i verkligheten att vi kommer att ha planer och anledningar bakom varje sjuting och inte skuta när dem vill utan att där är en plan bakom de och jag kommer inte bry mig om det är min vän irl som gör fel dem kommer en då få ta konsekvenser

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Ja vi kommer rpa mycket mer på fråga karteller och för söka utveckla alla scenario vi kommer ha och vi kommer aldrig vara så tråkiga t.ex ge mig pengarna så får du drogerna jag tänker t.ex att vi kommer ställa bilar och stå framför dem och då att vi går hålla Gun mot någon av deras huvud och om inte kommer gå med på de då kommer vi alla ta up vapen och ta de dem har men och dem går med på de då kommer vi lägga dragerande i en bagage och rpa på de så och efter dom har tagit up de få kommer dem ge oss pengarna och vi kommer vara som familj och aldrig svika varandra man ska ta alla i gänget som sin egna familj.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Jag kommer tänka på hur ett scenario skulle se ut i verkliga livet och ta det efter det. Inte liksom skapa skottlossningar i stan utan ta det i områden där inte många folk är. Kidnappar man någon ska man ta de till gömda områden. Det är inte kul om man bara ska döda hela tiden därför kan man också använda munnen i väldigt många sceanrio och sen efter det kanske det blir skottlossningar osv. Vissa poliser gillar när det blir acion och mycket saker händer på en gång och vi kommer skapa väldigt såna scenario där saker händer men ingen vet vad som riktigt händer utan bara de som är med i scenariot och att man välte kidnappar dem och persar ut in formation på en avlägsen platts i typ palito där jag och mina vänner har ett ställe och att man bara inte ska försöka att inte ta det i stan då det finns många som kan se och vi kommer inte ta de i staden utan det måste vara gömt ställe om man ska avrätta någon t.ex ta dem till Sandy eller palito

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Vi kommer använda av oss av obs och filma hela scenariot så man kan kolla på/ jag kan kolla på det senare och sen kolla på vad jag tycket vad bra och vad vi kan förbättra och då kan man ta ett möte med grabbarna och prata om de och sväng jag kommer också hålla uppe min rp nivå för det är inte bara deras skyldig het det är min också

Hur hanterar du kritik? Bra

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej multistaden är den bästa

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka